Staat dit nu niet op de goede plek?

Deel met ons wat jouw favoriete TV-programma en/of serie is
Plaats reactie
Gast

Staat dit nu niet op de goede plek?

Bericht door Gast » 14-05-2013 21:46

Ik ben verslingerd aan Detectives series. Het liefst Engelse. Ook oude Engelse series bekijk ik opnieuw met veel plezier.
Kostuumdrama's vind ik ook geweldig. Op TVE volg ik nog weleens een film of culturele programma's. Behalve natuurlijk stierenvechten! :evil:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 15-05-2013 15:01

Ja hoor Nur, het staat op de goede plek; je kunt de naam van het onderwerp boven je bericht misschien vervangen door: mijn favoriete TV-programma's......

Engelse politieseries vind ik ook fantastisch; ik kijk graag naar Frost en zo.
Er bestaan (maar dat is mijn mening) geen betere acteurs dan de Engelse.
Ik volgde bijvoorbeeld ook heel graag de serie Downton Abbey; fenomenaal gespeeld en zulke mooie kleding.
Ikwacht met spanning op het volgende seizoen daarvan...

Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 15-05-2013 15:28

Ik heb meestal het geduld niet om een uur of zo voor de tv te zitten, maar als ik kijk dan zijn het detectives. De Engelse op nummer één dan heb je tegenwoordig de Scandinavische en die zijn ook wel goed moet ik zeggen. Law and Order is ook wel een leuke serie, vooral als je de diverse series daarvan kan zien. Ze komen het meest voor op 13street.

Maar zoals gezegd, ik heb er meestal het geduld niet voor.

Behalve het Journaal en de gezamenlijke Een vandaag kijk ik per week niet meer dan hooguit een uur of drie tv.

Gast

Bericht door Gast » 15-01-2014 01:04

Ik kijk het liefste detectives .
Kan ook meerdere malen dezelfde zijn na een bepaalde tijd....ik ben het einde dan weer vergeten :oops:
Na verloop van tijd begint het weer ergens te dagen maar dan kijk ik hem toch af.

Plaats reactie