Kookprogramma's op TV

Deel met ons wat jouw favoriete TV-programma en/of serie is
TRUDY
lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03-10-2013 13:52

Bericht door TRUDY » 10-04-2014 13:21

Welnee het is jou mening. Ik heb pas alleen de 1e aflevering van bake my day gezien en dat zag er inderdaad nogal klunzig uit. Ik hoopte dat het beter zou worden maar niet dus volgens jou. Ik vind masterchef holland inderdaad minder dan de VS of nieuw zeeland maar toch wel leuk om naar te kijken. Ik heb de indruk dat ze daar meer zijn om veel te leren en dat beide andere programmas meer competitie is.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 10-04-2014 13:56

Ik denk ook dat ze bij Masterchef Holland er zijn om te leren....ik vind ze over het algemeen niet erg geschikt om de titel te verdienen, behalve misschien Bojana..... :grin:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

TRUDY
lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03-10-2013 13:52

Bericht door TRUDY » 10-04-2014 15:44

Ja zij steekt er wel boven uit

Amina
lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 20-01-2014 18:02

Bericht door Amina » 11-04-2014 13:56

Gisteravond/nacht heb ik 2 afleveringen gezien (herhaling). En vond het eigenlijk ook niks. Vooral de presentatoren irriteerde me. Dat zijn echt amateurs, mss kunnen ze goed bakken maar presenteren kunnen ze niet. Tja en de kandidaten zijn toch amateurs, dus hun onhandigheid kan ik niet kwalijk nemen. Ik zou het trouwens niet veel beter kunnen doen :wink: . Als het voorbij komt kijk ik, maar ik ga er niet speciaal voor zitten. Net als Masterchef Holland trouwens, dat kijk ik ook af en toe, als het voorbij komt.

Heel Holland bakt vind ik ook veel beter. Ik hoorde dat het binnenkort weer op tv komt.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 11-04-2014 14:14

Over het algemeen mogen ze van mij de Hollandse kook/bakprogramma's afschaffen. Het is naäperij van de eerste orde en het werkt gewoon niet.
De presentatie van de verschillende "buitenlandse" Masterchefs is in goeie en capabele handen, hoewel ik de Masterchef USA wel erg hard en showy vind.
Niemand gunt elkaar daar iets en dat is af en toe wel storend.
Nou is het wel zo dat het prijzengeld daar een kwart miljoen dollar bedraagt en dat brengt het slechtste boven in mensen denk ik dan.

Het programma Bake My Day mogen ze van mij met onmiddellijke ingang van het scherm halen; de presentatoren bakken er niets van en de (toch uit heel veel kandidaten van tevoren geselecteerde, denk ik) deelnemers staan ook maar wat te doen. Irritant dus!
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

TRUDY
lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03-10-2013 13:52

Bericht door TRUDY » 28-05-2014 17:48

Ik kijk nu all stars masterchef australia. Best leuk om te zien wat sommige mensen bijgeleerd hebben.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 29-05-2014 12:45

Ja, die all stars volg ik ook dagelijks; vanavond geven Gary en George een masterclass en morgenavond is dan de finale van de laatste allstars-kandidaten.
Leuk!!

Wat ook vanavond begint is Masterchef-kids Australia......effe kijken of ik die ook leuk vind....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

TRUDY
lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03-10-2013 13:52

Bericht door TRUDY » 30-05-2014 16:42

Die kids kan ik niet meer volgen dan ben ik al weg

Plaats reactie