NETFLIX

Deel met ons wat jouw favoriete TV-programma en/of serie is
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

NETFLIX

Bericht door Amber » 20-08-2014 10:44

Sinds een maand ben ik lid van Netflix (klik): je betaalt een abonnement van (in mijn geval, ik kan dan op 1 scherm kijken) €7,99 per maand en dan kan je eindeloos allerlei films bekijken in allerlei genres en daarnaast documentaires, cabaretregistraties en niet te vergeten talloze Amerikaanse series zoals b.v. Fringe, the 4400, Dexter, Lost, the Bridge, the Killing; kortom teveel om op te noemen.
Omdat ik een ongelofelijke TV verslaafde ben maar het programmaanbod me niet altijd kan boeien, is dit Netflix-abonnement voor mij een uitkomst.
De eerste maand is trouwens gratis; vind je het niks, dan kan je altijd per direct opzeggen.
Mij bevalt het goed....
Netflix zelf omschrijft het zó:
We hebben duizenden films en tv-series beschikbaar die je direct kunt kijken op je tv via een ander apparaat waarmee je Netflix-titels kunt streamen, zoals de PS3, Wii, Xbox 360 of computer. Je krijgt nooit commercials te zien, hoeveel je ook kijkt, en je kunt titels zo vaak je wilt pauzeren, terugspoelen, doorspoelen of hervatten. Eenvoudiger kan niet!


Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 20-08-2014 15:23

Heerlijk Amber en met name dat een film niet onderbroken wordt door pauzes is :Hello

Wij hebben kort een abonnement gehad op HBO, ook allerlei en constant films totdat we oudste constant 's nachts betrapte voor het buisje. Die dacht rustig op zijn gemak een filmpje te kunnen scoren, dus mooi niet. Abonnement weer opgezegd ....
Wij hebben verder een abonnement op Eredivisie Live, dus ik vind het wel goed zo :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 21-08-2014 00:19

Ja, mijn oudste heeft ook een abonnement op HBO en die vindt dt fantastisch, maar ik vindt dat zelf veel te duur.....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 19-10-2014 13:48

Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik een Netflix abonnement heb.
Lekker de series, films, documentaires en noem het maar op kijken wanneer ík daar zin in heb.
Als er "niets" op TV is dat mij kan bekoren dan duik ik mijn bed in met mijn tablet en kijk naar waar ík zin in heb.
Zo heb ik inmiddels de 5 seizoenen durende serie Stargate Atlantis (ik ben een enorme SF-fan) gekeken (100 afleveringen); de Netflix-originalserie "Orange is the new black (een nogal harde Amerikaanse serie over een vrouwengevangenis; diverse films en ik ben nu bezig met 3 seizoenen "Luther" over een zwarte Britse politie-inspecteur.
Ik geniet! :wink: :grin:

Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 20-10-2014 14:04

Heerlijk hè Amber :grin:
Lekker kijken wanneer en wat je wilt.
Bij ons thuis is het nog steeds een slagveld met 4 pubers.
Deze week herfstvakantie :roll: :lol: :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 20-10-2014 19:57

Heerlijk! zo kun je lekker kijken wanneer jij wil :grin:

TRUDY
lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03-10-2013 13:52

Bericht door TRUDY » 18-02-2015 16:37

Bevalt het nog steeds goed Amber? Als ik straks met pensioen ben denk ik er ook over om netflix te nemen

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 19-02-2015 16:21

Ik zou niet anders meer willen :grin: Ik ben nu echt helemaal verslaafd aan Netflix.
Ben nu bezig met 6 seizoenen (22 afleveringen per seizoen :grin: ) van de Amerikaanse serie "LOST" die ook ooit op TV is geweest, maar toen heb ik 'm niet gevolgd.
Spannend!
Ook is voor de fans van "Breaking Bad" de daarvan afgeleide serie "Better call Saul" begonnen; heb ik in mijn favorietenlijst gezet om tussendoor te bekijken :grin:

Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

TRUDY
lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03-10-2013 13:52

Bericht door TRUDY » 19-02-2015 16:41

Oke dat is dus een duidelijke yes

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 19-02-2015 20:50

Kan je wel zeggen, ja :lol: :lol: :ole
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie