NETFLIX

Deel met ons wat jouw favoriete TV-programma en/of serie is
Gast

Bericht door Gast » 28-03-2016 18:59

Dat Netflix is zeker verslavend. Gisteren de serie Broadschurch gekeken en nu ben ik bij aflevering 5 van Bloodline. :grin:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 28-03-2016 19:08

Van "Bloodline" komt er binnenkort weer een nieuw seizoen op Netflix.
Het eerste seizoen heb ik gekeken vorig jaar juli toen ik op vakantie in Marokko was (via Hola, want rechtstreeks via Netflix gaat daar niet)....goeie serie...... :grin:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 02-05-2016 15:20

Ik ben nu eindelijk ook maar eens begonnen aan HOUSE OF CARDS (de Amerikaanse versie wel te verstaan met Kevin Spacey).
Nou ben ik altijd een groot fan geweest van deze acteur: wat kan díe man acteren zeg!
Een aanrader!!
Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 02-05-2016 19:14

Inmiddels Hell on Wheels, Deadwood, Black Sails en Hitler: The Rise of Evil verslonden naast een aantal speelfilms. Breaking Bad had ik al gezien maar de spin off ervan, Better call Saul, ga ik natuurlijk niet laten liggen.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 03-05-2016 00:18

Die zou ik zeker gaan kijken.....Hij is zó leuk! :lol: :yes
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 03-05-2016 20:33

Amber schreef:Die zou ik zeker gaan kijken.....Hij is zó leuk! :lol: :yes
Ga ik zeker doen! Ben nu Luther aan het 'afwerken'. Mooie hoofdrolspeler en goeie muziek. Netflix is een snoepwinkel! ;-)
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 28-07-2016 11:29

Als Netflix-verslaafde heb ik vorig jaar, toen ik op vakantie in Marokko was, het volgende truckje toegepast om toch Netflix (de Nederlandse) te kunnen kijken.
Ik installeerde daartoe een VPN-app op mijn tablet waardoor ik via een omweg toch Netflix kon kijken (zij het met enige haperingen).
Dit jaar heeft Netflix daar een stokje voor gestoken zodat die optie niet meer werkt.
Ik balen natuurlijk, want tja, verslaafd hè? :grin:
Nou schakelde ik deze week maar weer eens mijn Netflix-app in en tot mijn verbazing is Netflix nu ook gewoon te bekijken in Marokko.
Weliswaar met een lager aanbod aan films en series en zonder Nederlandse ondertiteling maar wel met Engelse ondertiteling.
Ik blij! :lol:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 15-04-2017 17:17

Nu ik voor de zoveelste keer van 50plusser ben gesodemieterd, doe ik maar geen poging meer om terug te komen. Het blijkt, dat mijn recht toe recht aan benadering, niet meer zo in de smaak valt. Ondertussen heb ik een halve besteklade in de rug staan.
Maar daar gaat dit draadje niet over, ik ben voor mijn vertier toch maar van plan om een abo te nemen op Netflix. Dankzij de gratis maand, heb ik er al rond gekeken, maar het aanbod in de series, dat valt me toch wat tegen.
Misschien kijk ik wel verkeerd, maar ik ben daar nog niet veel verder mee gekomen. Wel een aantal interessante films op mijn lijst gezet.
Wij hebben sinds deze week een smart curved TV en ik wordt helemaal gestoord van de mogelijkheden. Maar voorlopig gaan we maar eens even rustig de mogelijkheden van Netflix uitpluizen en dan voor 13 mei besluiten wat we gaan doen.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 16-04-2017 12:08

Op 50plusser kom ik zelf bijna toch al niet meer en mijn betaalde abonnement heb ik ook niet meer verlengd.
Ik vind er gewoonweg niks meer aan.
Wel ben ik nog steeds een Netflix-verslaafde en ik heb er al heel wat goeie lange series opzitten.
Voor films heb ik eigenlijk geen geduld meer.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 16-04-2017 12:42

Maar ik was eigenlijk op zoek naar de series van Morse, Touch of Frost, etc.
Die heb ik niet kunnen vinden, maar er is nog genoeg anders wat te vinden.
Ik heb een maand om alles een beetje uit te zoeken en te ontdekken.
Vanmiddag eerst maar naar de F1 kijken en zien hoe Max Verstappen het gaat doen en of er spanning en sensatie te beleven valt.

Plaats reactie