Italië

Naar welk land ga jij het liefst op vakantie?
Plaats reactie
Gast

italie <3

Bericht door Gast » 12-06-2013 15:52

favoriete vakantieland...
ja dan moet ik echt zeggen italie...grotendeels omdat ik daar vandaan kom en elk jaar mijn lieftallige knuffelige, vetmestende (haha) familie opzoek!
heerlijk land heerlijke mensen.
Ik kom dan wel van n eilandje en de zee daar....als uit een droom!!witte stranden helder water links en rechts bergen...zucht...nog ff is het weer zo ver!rustig strandje opzoeken ivm jaloers verloofde..maar gelukkig zijn er genoeg strandjes waar geen pottekijkers zijn..

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 12-06-2013 16:06

Zoals je kunt zien heb ik jouw reactie even afgesplitst; je plaatste dit bij "Mijn favoriete vakantieland Marokko" dus ik heb een nieuw onderwerp "Italië" gemaakt en het daarbij geplaatst.

Ik ben ook gék op Italië; het is mijn meest favoriete land binnen Europa en ben er heel vaak op vakantie geweest; eerst als tiener met mijn ouders, later nog een paar keer toen ik met een Italiaanse man verloofd was :wink: :grin: .

Ik ben als tiener geweest in Noord Italië aan het Gardameer en later aan het Iseomeer.
Ik heb ook de steden Brescia, Milaan en Turijn bezocht,later Firenze en Siena en natuurlijk Roma.
Ik ben ook op Sardinië geweest.

Waar liggen jouw roots?
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2013 16:11

ook Sardinië? daar kom ik namelijk vandaan mijn vriend (sorry verloofde moet nog eraan wennen roll) is opgegroeid in de buurt van het gardameer.
waar zijn ouders trouwens nog steeds wonen.

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2013 16:14

is goed dat je verplaatst hebt zag het toen ik het al geplaatst had domdom
oops

Waar kwam je verloofde vandaan?

xx

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 12-06-2013 16:16

Grappig hoor; mijn toenmalige verloofde kwam uit de buurt van Nuoro en ik ben er een paar keer op vakantie geweest (zolang de verloving duurde, van een huwelijk is het nooit gekomen :grin:).
Fantastisch mooi eiland en die zee.......maar ja, eerlijk is eerlijk, diezelfde Middellandse Zee vind je ook bij Marokko :wink:.
Ik zit echter elke zomer aan de Atlantische Oceaan in de buurt van Casablanca, ook prachtig hoor.
Ook toevallig dat jouw verloofde is opgegroeid in de buurt van het Gardameer; het Iseomeer is daar ook niet ver vandaan.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 12-06-2013 16:18

hihi wil je nog meer toeval horen?mijn verloofde komt oorspronkelijk uit de buurt van casablanca... lol

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 12-06-2013 16:22

Hahaha, dat is écht om te gillen; waar precies, als ik vragen mag?
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 12-06-2013 17:23

Wuhahahahaha . . . its a small world :cool: :lol:

Ben zelf nog nooit in Italië geweest maar wil absoluut er eens ooit naar toe.
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie