Mijn vakantieland.

Naar welk land ga jij het liefst op vakantie?
Gast

Bericht door Gast » 16-06-2013 19:52

Nou Jan, jullie hebben het niet echt getroffen in Spanje.
Nu ben ik nooit naar een hotel of appartement in Spanje geweest dus ik heb daar geen ervaring mee.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 17-06-2013 17:14

Hier komt de TIP der tippen Jan:

Niet gaan eten in het hotel maar in restaurantjes, bars whatever, waar de plaatselijke bevolking ook naar toe gaat. Succes gegarandeerd.
Wij hebben jaren geleden overnacht in een hotel langs onze route naar Marokko. Het hotel was netjes en al maar het restaurant was leeg maar er werd nog speciaal voor ons gedekt.
Aan de overkant van de weg (soort rijksweg) was het een drukte van jewelste. Wij kijken. Was een restaurantje. Niet groot wel bomvol. Enfin, wij konden nog een tafeltje bemachtigen voor twee en hebben super heerlijk gegeten voor weinig geld ook nog. Sindsdien is dat onze politiek. Nog geen ene keer spijt van gehad. :cool:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 23-07-2013 12:52

Oh dan dan die visrestaurantjes! En 's avonds laat aan het strand zelf vis roosteren, ingegraven meloenen uitgraven :wink:
En de lekkerste paella maak je op het land, veld, (oh jee! vertaling ff kwijt, en el campo) in de open lucht. :fry

Gast

Bericht door Gast » 23-07-2013 13:05

Nou ik ga niet meer verder van huis voor vakantie, als ik de Oldehove van Ljouwert net sjen kenne, dan keren we om.

:mrgreen:

Gast

Bericht door Gast » 23-07-2013 13:19

Is het daar vaak mistig dan Jan? :wink:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 23-07-2013 15:43

:lol: :lol: :lol:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amina
lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 20-01-2014 18:02

Bericht door Amina » 27-01-2014 17:16

Klinkt goed! Op de ervaringen van Jan na :sad: jammer hoor. Kan me dan voorstellen dat je afgeknapt bent. Maar Spanje is groot!

Ik ben zelf 2 keer in Spanje geweest 1x Santa suzanna :grin: toen we nog niet gerouwd waren, super toeristisch maar dat vonden we leuk op die leeftijd (ik was 18 jaar), al hebben we ook wel leuke wandelingen gemaakt en gefietst. En de 2e x met de 2 oudste (de jongste was er nog niet) zo'n 3,5 jaar geleden met familie (ongeveer 20 man). We gingen naar Loret de mar. Ik droeg al een hoofddoek dus had best veel bekijks in dat hotel, gelukkig gingen we in oktober, dus de meeste waren 50plussers. Was ook een leuke ervaring, met heel de familie (van vaders kant) incl oma en opa :wink: Ook daar hebben we leuke wandelingen gemaakt en over het strand gewandeld. Heel mooi.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 27-01-2014 17:23

Ik kan me die foto''s nog herinneren Amina. Was het niet toen toen je de hoofddoek half op had? D.w.z. Mickey Mouse style of zoiets om een beetje tegemoet te komen aan je familie? Of ben ik nou abuis :roll:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie