vakantie land

Wat heb je gezien, gehoord of gedaan en wat vond je de mooiste ervaring op je reis?
Plaats reactie
Gast

vakantie land

Bericht door Gast » 22-11-2013 18:06

ik heb met maryam-ingrrid een verhaal gedaan over West Afrika en wel Gambia,. zij vroeg of dat niet beter openbaar kon doen dan hebben anderen er ook wat aan,ik hoop dat ik dat hier op goed doe anders hoor ik het wel.
wij zijn jaren op vakantie geweest in Gambia hebben er veel gezien en mee gemaakt hebben een jongen en zijn gezin leren kennen in Serakounda daar is het nog Afrika niet veel toeristen daar leef je met de mensen zelf en maak je mee hoe zij met weinig gelukkiger zijn als wij zij hebben eten en onderdak en zijn zo dankbaar als je voor hun een zak rijst koopt of wat ander eten,je moet ze geen geld geven. wij zijn met die jongen naar een doop geweest van een broer hebben de ceremonie mogen mee maken zelfs het baby'tje gedragen naar de Iman geweldig. zijn ook heel veel met de lokale busjes op pad geweest waar alles in vervoerd word een belevenis apart. Toen ik voor de eerste keer uit het vliegtuig stapte in het donkere Afrika zij ik hier kom ik terug weet niet wat het was,maar het was zo en zijn daarom ook 8 x geweest.er komt geen schrijven aan dat land. grt jo

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 25-11-2013 16:33

Jo reageerde via een PB; ik stelde voor om zijn verhaal op het forum te plaatsen. Dus vandaar :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amina
lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 20-01-2014 18:02

Bericht door Amina » 22-01-2014 17:45

Heel mooi om zoiets te mogen ervaren! En dan 8x terug gaan dat zegt wel iets over jou en het land. Bedankt voor het delen.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 23-01-2014 16:20

Jo heeft ons forum alweer verlaten. Was toch niet zijn ding :wink:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 23-01-2014 23:17

Jo is al weer een tijdje weg.....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie