Dit vind ik mooi

Deel met ons welke muziek van welke zanger,zangeres of groep jou het meeste aanspreekt.
maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Dit vind ik mooi

Bericht door maryam-ingrid » 15-05-2013 16:52

Queen - Abba - Il Divo - Fairuz - Julien Clerc (sowieso de Franse Chansonniers) - Elvis Presley - Sami Yusuf - Alabina.
Zoals je ziet heel erg verschillend en het ligt aan mijn gevoel waar ik op dat moment zin in heb.
En om dan helemaal een andere slinger aan mijn voorkeuren te geven vind ik de Matthäus-Passion van Bach ook prachtig om te horen.
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 27-05-2013 19:08

James Brown,The Rolling Stones,Portugeese Fado's,Deep Purpel,Anouk(maar niet haar bijdrage van het Songfestival!)Fausto Papetty,The Eagles ect...............

Gast

Bericht door Gast » 27-05-2013 19:38

Gerswin, daar kan je mij midden in de nacht voor wakker maken.
Pappa Boo and his Viking jazzband, dan ga ik heel niet naar bed.

Pianoconcerten, harpconcerten, dan kan je me opdweilen.

Het Fryske volkslied, dan sta ik te janken.

Soms heb ik dat, dan is de muziek zo mooi, dan biggelen mij de tranen over de wangen.

Met de Beatles en andere herrieschoppers, daar heb ik helemaal niks mee.

Gast

Bericht door Gast » 27-05-2013 20:11

hihihihihi.Typisch Jan!Herrieschoppers!Hihihihihihihi :D

Gast

Bericht door Gast » 27-05-2013 20:27

Ja sorry hoor, maar ik kan ze niet horen.

Ik heb speciaal voor als ik de hond 's avonds laat nog even uitwring, een aantal hele mooie vioolconcerten op mijn mp3 speler.
Rij ik met de scootmobiel, grote vent met baard en dan dat kleine hondje (ja ik noem hem anders maar er zijn dames onder het gehoor) en dan biggelen me de tranen over de wangen. Maar ik kan me mooi redden door te zeggen, dat ik slecht tegen de wind op de ogen kan en dat ze daar van gaan tranen.

Oh ja ik vergat nog te vertellen, dat ik ook wel van het Franse chanson hou en dan de generatie Piaf, Aznavour, Brel en daar ook weer de voorgangers van.

Gast

Bericht door Gast » 27-05-2013 21:03

Als je mij wilt wegjagen dan is het met Franse chansons. :no
Leuk dat we allemaal onze eigen smaak hebben! :D

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 27-05-2013 21:24

Tja, ik weet niet of jullie dat een beetje gek van mij vinden maar ik heb wat met soul-muziek, Rap en House.....ben je te oud voor, zullen jullie zeggen maar ik heb nog steeds een 18-jarige zoon thuis dus misschien kan het daar aan liggen?:D
Die luistert zelf tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar naar Marokkaanse muziek...
Ben ook een fan van U2, Coldplay, Pink, Rihanna en van alles daar tussenin; alleen klassieke muziek en Jazz; daar ben ik allergisch voor (sorry jan).
Heb bijna de hele dag een muziekzender aanstaan op TV; CD'tjes en zo daar doe ik niet aan...
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 27-05-2013 22:13

Waarom Gek?Nee hoor Amber...........zolang je ervan geniet!
Ik heb zelf heel veel radio5 opstaan.....met Tinus...leukkkkkkkk :Hello

Gast

Bericht door Gast » 08-06-2013 13:24

Ik heb net even het pianoconcert nr 3 van Prokofjef gedownload van de site van Radio 4 en daar zit ik nu naar te luisteren. Schitterende muziek.
Is een concert in het kader van het jubileum van het Koninklijk Concertgebouw Orkest.

Dat is dan weer mooi met internet, je kan steeds weer gratis de mooiste muziek legaal downloaden.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 11-06-2013 10:14

Zoveel mensen zoveel wensen. Ieder zijn eigen smaak :grin:
Op twee avonden in de week als iedereen naar de sport is ga ik verder met de voorjaar poets en boen en Radio 10 Gold of daar waar ik zin in heb. Dan ga ik als een speer . . . :cool:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie