James Gandolfini (Tony Soprano) overleden.

Wat is jouw TV- of filmtip voor vanavond of deze week?
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

James Gandolfini (Tony Soprano) overleden.

Bericht door Amber » 20-06-2013 16:56

Sopranos-acteur James Gandolfini (51) overleden

UPDATE De Amerikaanse acteur James Gandolfini is op 51-jarige leeftijd overleden. De acteur stierf tijdens een vakantie in Italië aan een zware hartaanval. Dat melden verschillende Amerikaanse media. De 'Sopranos'-ster laat een vrouw en twee kinderen achter.

Gandolfini won in de Verenigde Staten talloze prijzen met zijn rol als maffioso Tony Soprano, in de hitserie The Sopranos. De show was ook in Nederland op televisie te zien. De Italiaans-Amerikaanse Gandolfini kroop vaker in de huid van maffiosi. Zo vertolkte hij vorig jaar de rol van uitgerangeerde huurmoordenaar in de film Killing them softly.
....
Lees HIER (klik) verder.
Afbeelding
James Gandolfini



Ik was zelf een grote fan van de fantastische serie "The Sopranos"; ik heb alle seizoenen ervan in huis.
Ook in verschillende films was James een fantastisch acteur.
Veel te jong overleden; ik ben er van geschrokken.... :sad:

Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 20-06-2013 17:07

Ik heb die serie nooit gezien, maar dit is toch veel te jong gestorven! Ik houd niet van maffiafilms, ik kan heel slecht tegen geweldsfilms.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 20-06-2013 17:17

Nou, ik hou wel van maffiafilms, maar die serie (6 seizoenen maar liefst) was toch wel mijn favoriet; zó fantastisch gespeeld, spannend en niet alleen maar over geweld maar ook over de families van die maffiosi en wat ze allemaal moesten meemaken.
Afijn; ik heb alle dvd's ervan in de kast liggen dus ik kan er af en toe nog eens van genieten.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 20-06-2013 17:30

Ik heb de serie ook nooit gezien maar wel veel positiefs over gehoord. Ben wel grote fan van maffia-films dus misschien moet ik eens proberen om die serie te pakken te krijgen.
Maar Amber, 6 seizoenen, hoeveel DVD's zijn dat wel niet?
Ga maar tellen . . . als het weer afgaat . . . nu veel te benauwd :cool:
En inderdaad, geen leeftijd om te sterven :cry:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie