Anouk

Wat is jouw TV- of filmtip voor vanavond of deze week?
Plaats reactie
Jamila
lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 15-05-2013 12:49

Anouk

Bericht door Jamila » 15-05-2013 13:08

Ik verbaasde me er ook over,dat ze in de finale zit.
Ook al zong ze het mooi zuiver,het is niet mijn ding,maar ik moet ook bekennnen,er zaten dit jaar nou niet echt hele mooie nummers bij.
Een paar kan zo even niet op de landnamen komenvond ik wel mooi,maar je weet het nooit.

Misschien dat ik dan nog even ga kijken zaterdag,maar ik wacht liever gewoon de stemmingen af.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 15-05-2013 13:53

Ik moet bekennen dat ik alleen naar het einde van het festival heb gekeken; het optreden van Anouk heb ik niet eens gezien, maar ik kende het nummer natuurlijk al; ik vind het een beetje een slaapliedje, maar dat is een kwestie van smaak.
Ze werd uiteindelijk wel pas als allerlaatste geplaatst voor de finale en of ze zaterdag dan zo ver zal komen........we zullen zien.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Jamila
lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 15-05-2013 12:49

Anouk

Bericht door Jamila » 15-05-2013 16:38

Mijn zoon wou het graag zien tenminste een gedeelte,ze hadden er s morgens op school een opdracht over gehad,en hij wist precies te vertellen welk liedje er zoveel jaar geleden had gewonnen ,en hoeveel jaar we al niet id finale zaten etc.

Het liedje vind ik saai,de gehele tekst etc ken ik niet,dus ben op de m,elodie afgegaan,en hoe ze het optreden verder deed,was ook saai.

Ze zat idd in de laatste envelop,maar of dat ook een betekenis heeft,allemaal geen idee.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 16-05-2013 19:46

Nou ja, wat vinden jullie hier van?

TROS wil liever niet dat Anouk Songfestival wint
Mocht Anouk zaterdag het Eurovisie Songfestival winnen, dan kleven daar niet enkel voordelen aan. TROS-directeur Peter Kuipers ziet een nummer 1-notatie niet zitten vanwege de hoge kosten die daarmee gepaard gaan.
'Een finaleplaats was ons doel', aldus Kuipers aan De Telegraaf. 'Aan winnen moet ik niet denken. Je weet niet wat er dan op je afkomt. En het kost wel heel veel geld. Maar als we winnen, dan gaan we er 200 procent voor.'

Sietse Bakker van de Europese Omroeporganisatie EBU: 'Een land is op zijn minst 10 miljoen euro kwijt.' Toen landen als Azerbeidzjan en Duitsland de organisatie van het Europese Songfestival op zich mochten nemen liepen de kosten op tot 35 miljoen euro.
Bron: AD.NL

Vreemd hoor.....wél in de finale willen komen maar alsjeblieft níet op de 1e plaats want dan moet je als land het volgende jaar het Songfestival gaan organiseren....... :?
Doe dan maar helemaal niet mee,denk ik dan, want waarom zou je al die moeite doen? :roll: :roll:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 17-05-2013 09:06

Oh wat een vreselijk geneuzel weer :x
Inderdaad, doe dan gewoonweg NIET mee en doe iets nuttigers voor die 10 miljoen. Grrrrrrr.......... :evil:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 17-05-2013 18:53

Anouk op achtste plaats bij wedkantoor
Een dag voor de finale van het Eurovisiesongfestival staat Nederland op de achtste plek bij het online wedkantoor Unibet. Bij winst van Anouk krijgen gokkers voor iedere euro die ze inzetten er 22 euro voor terug.
.......
Lees HIER (klik) verder.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie