AVRO stuurt BN'ers op expeditie naar Marokko

Wat is jouw TV- of filmtip voor vanavond of deze week?
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

AVRO stuurt BN'ers op expeditie naar Marokko

Bericht door Amber » 17-05-2013 18:42

Twee teams van bekende Nederlanders gaan voor het nieuwe AVRO-programma Atlas naar Marokko. Onder anderen Laura Dekker, Robert de Hoog en Johnny Kraaykamp jr. nemen het tegen elkaar op, maakte de AVRO bekend.
De deelnemers wacht een extreme tocht van 600 km over de historische handelsroute die voert vanuit de Sahara naar Marrakech, waarbij het Marokkaanse Atlasgebergte de barrière vormt. Lauren Verster presenteert het nieuwe avonturenprogramma dat vanaf maandag 26 augustus op televisie te zien is. De survivaltocht laat in 10 afleveringen de reis door het echte Marokko zien.

......

Lees HIER (klik) verder.

Afbeelding

Schitterend gebied; één van de mooiste in Marokko (en Marokko kent natuurlijk heel veel van die mooie plekken).
Ben meerdere malen over de Hoge Atlas heen gereden via de enige weg die destijds door het Franse Vreemdelingenlegioen is aangelegd; een smalle weg langs hoge bergwanden.......en héle diepe ravijnen.....brrrrrrr (maar wél indrukwekkend en prachtig) :D
Die weg voert van Marrakech naar Taroudannt....

Ben benieuwd naar het programma, maar het duurt nog wel even voordat het op TV wordt uitgezonden......
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 17-05-2013 21:40

Oh DAT wil ik ook graag zien en daarbij laat het wedstrijdgebeuren me volkomen koud. Gaat mij puur om de beelden. Nog 2 maanden wachten, das best lang :)
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .


maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 26-08-2013 11:41

Jazekerssssss. D.w.z. als Al Jazeera niet voorgaat :roll:
Als ik niet kan kijken vanavond doe ik dat via Uitzending Gemist :lol:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 26-08-2013 16:45

Ik ga zeker kijken!

Plaats reactie