Een soort Wilders, maar dan dommer en vrouwelijk.....

Heb je iets interessants, vreemds, grappigs of opmerkelijks gelezen in de media, deel het hier met ons
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Een soort Wilders, maar dan dommer en vrouwelijk.....

Bericht door Amber » 09-08-2013 21:56

Het is me heel vaak opgevallen dat er in de PVV mensen zitten die zo dom zijn als het achtereind van een varken; in Australië hebben ze ook een dergelijke partij als de PVV, genaamd "One nation" en over een lid daarvan gaat dit artikeltje......

Australische politica noemt islam een land

Stephanie Banister is hard op weg om de nieuwe Sarah Palin te worden. In één interview slaagde de 27-jarige Australische politica er in om verschillende keren te blunderen. Vooral het feit dat ze islam een land noemde, sloeg iedereen met verstomming. 'Ik veroordeel islam niet als land, maar ik voel wel dat hun wetten hier niet welkom zijn', klonk het.
'Minder dan twee procent van de Australiërs volgt de haram', gaat Banister onverstoord verder. Mooi geprobeerd, maar dat woord betekent in het Arabisch simpelweg 'verboden'. Volgende keer toch maar eens de Koran proberen?

De controversiële politica wil graag ook halal voedsel verbieden in haar land, maar met koosjer eten is dan weer niets mis. 'Joden volgen de haram niet', luidt de logische verklaring. 'Zij hebben hun eigen religie, die Jezus Christus volgt.' Opnieuw fout dus... En zo ging dat gestuntel maar door.
....
Lees HIER (klik) verder.....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 09-08-2013 23:05

Ik heb geen enkele behoefte om het domme gebabbel van dergelijke figuren te lezen, het is een belediging voor mijn intelligentie.
Mensen die bereid zijn om andere mensen uit te sluiten op grond van volkomen willekeurige redenen, daar heb ik geen tijd en geen zin voor.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 10-08-2013 11:28

Mijn opzet is slechts het signaleren van dergelijke figuren opdat ze in de gaten kunnen worden gehouden en om aan te tonen wat voor guppies het eigenlijk zijn......
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 10-08-2013 12:38

Mijn opmerking gold slechts de door jou aangewezen persoon en niet jouw aanwijzing. :wink:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 10-08-2013 20:32

Heerlijk toch dit soort figuren. Ze prijzen zichzelf in en uit de markt. Daar hoef je verder helemaal niet tegen te ageren. Ze doen zichzelf de strop om.

:rollebol: :upup: :rollebol:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie