"Tietjesnieuws"??

Heb je iets interessants, vreemds, grappigs of opmerkelijks gelezen in de media, deel het hier met ons
Plaats reactie
Gast

"Tietjesnieuws"??

Bericht door Gast » 21-08-2013 12:51

AL QAIDA ONTWIKKELT PLOFTIETEN

Alle boobies nog aan toe. Engeland is in rep en roer. Al Qaida heeft namelijk weer een nieuw megasuperwapen om in te zetten tegen de ongelovige Engelse honden. Aangezien al die boze haatbaarden wat opvallen, heeft de Research & Development-tak van Al Qaida weer wat nieuws bedacht. Terwijl we hier op het vaste land gefocust zijn op ontploffende treinen (gaaaap, zo 2004) staat vliegveld Heathrow strak gespannen door de angst voor explosieve borsten. Iedere vrouw die al dan niet door moeder natuur gezegend is met een flink stel kwalitieten is verdacht. Hoofddoek + grote jetsers = alarmcode donkerrood, ok mevrouwtje kleedt u zich maar even uit, die borsten moeten we even van dichtbij bekijken. Op Heathrow zijn de wachtrijen voor het inchecken inmiddels verdubbeld wegens de 100%-controles op iedere vrouw met grotere tieten dan cup C. Echt waar, we verzinnen het niet.
De scanners en mankracht schijnen niet meer toereikend te zijn. Je kunt er trouwens donder op zeggen dat die ploftieten niet alleen in Engeland blijven. Boobies zijn overal, dus het gevaar ook. Uitkijken naar die gevaarlijke dingen dus! Bewijs je land een dienst: zie je ergens een cup C of groter, bestudeer de prammen in kwestie dan zorgvuldig. Bij twijfel: voelen. Heel. Goed. Voelen. In het beste geval is er niets aan de hand en ben je een oplettende burger die zijn vaderlandslievende plicht doet, in het ergste geval ben je je hand kwijt door een tietexplosie maar ben je wel de held van de dag. Dit is de beste door veiligheidsdiensten verzonnen dreiging ooit! Mannen, te wapen! We gaan op tietenjacht.
Instant update: Oh kijk nou. In 2010 waarschuwden de Engelse geheime diensten hier ook al voor. Origineel, jongens. Al is de terreurdreiging nog zo snel, de geheime diensten recyclen hem wel.
Bron: MWNW.nl

::coffee::

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 21-08-2013 13:43

Hahahaha, wat een grappige site....ik kende 'm nog niet, maar nu dus wel. Ik zal 'm eens eventjes opslaan..... :lol: :lol:

Tja, dat met die tieten; ik vind het wel knap gevonden hoor,hoewel mij al wel bekend is dat ze ook drugs vervoeren in borstvergrotingen.
Dat met die explosieven is dus nieuw voor me.
Zouden die douanebeambten dat nou echt zo erg vinden, al die extra contrôles? Hoewel, als er ééntje werkelijk afgaat dan ben je mooi in de aap gelogeerd....... :roll: :roll:

Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 21-08-2013 14:37

Ik strek mijn rug en steek mijn voorfront naar voren.
Oef . . . kom gelukkig echt niet verder dan een ceetje.
Ik viel sowieso al op met mijn onder mijn hoofddoek verstopte opblaasbare automatisch afgaande turbo-attack-ongelovigen projectielen :help
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 21-08-2013 14:42

Ik gelukkig dat ik nooit ga vliegen met mijn H cup :grin:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 21-08-2013 14:45

Ooooooooooooohhhhhh Geeeeeeeeeeeertje.
Jij bent natuurlijk wel superrrrrr verdacht met een H-cup.
Het kan niet anders dan dat jij . . . . . . . . . . . . :yum:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 21-08-2013 15:11

Hahahahahahahaha........................ nee hoor laat mij niet verleiden door in zo een vliegding te stappen...... straks gaan ze erin knijpen :grin:

Gast

Bericht door Gast » 21-08-2013 15:20

Ok mevrouwtjes, uw cupmaat moet grondig worden gecheckt want
we kunnen allemaal wel wat roepen nietwaar?

Kleed u zich maar eens even uit ....

:upup:

:party

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 21-08-2013 15:25

:rofl :yahoo: :thumbsup :rofl1
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 21-08-2013 15:44

Maar, maar....... dan mag ik toch wel selecteren wie het doet???? Moet natuurlijk wel een chippendale zijn :grin:

Plaats reactie