Niet zo bedoeld.....

Heb je iets interessants, vreemds, grappigs of opmerkelijks gelezen in de media, deel het hier met ons
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Niet zo bedoeld.....

Bericht door Amber » 03-12-2013 16:23

Stampen

Een dag nadat Tweede Kamerlid voor de PVV Roland van Vliet een tweet de wereld instuurde waarin hij opriep de kieskeurige illegale asielzoekers die opvang in een voormalige gevangenis hadden geweigerd hardhandig over de grens te zetten („Eruit stampen die gasten!”), bood hij via hetzelfde medium excuus aan voor zijn woordkeuze: „Uiteraard doe ik geen oproep tot geweld, excuses voor grof taalgebruik maar iedereen uit frustraties wel eens op emotionele wijze.”

Ik begrijp het – ik heb dat zelf ook wel eens. Mijn eerste, veel te emotionele opwelling toen ik de oproep van Van Vliet las, was een paar vrienden bij hem langs sturen om hem met behulp van een tas vol ijzerwaar de idealen van de Verlichting bij te brengen. Niet goed, Bas. Zo doen we dat niet in Nederland. Nu vind ik, een stuk rustiger, dat dit stuk ongeluk per direct door Wilders de Kamer uitgezet zou moeten worden.

Je leert iedere dag.
....
Lees HIER (klik) verder.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 03-12-2013 16:40

He dat is ook bij de discussie over Zwarte Piet ingebracht door Geurt op het vriendelijke forum.
Is die Geurt familie van je Amber?? :mrgreen:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 03-12-2013 18:50

Ik stel voor dat we alle racisten er subiet uit schoppen.
En ver ......
En hard .....
En tot nooit weer ziens :evil:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 03-12-2013 19:54

Jan Rutgers schreef:He dat is ook bij de discussie over Zwarte Piet ingebracht door Geurt op het vriendelijke forum.
Is die Geurt familie van je Amber?? :mrgreen:
Niet echt,maar hij zou familie kunnen zíjn..... :lol: :lol: :lol: :wink:
(ik heb "Geurts" bijdrage op het Zwarte Pietentopic helaas niet gelezen, omdat ik weiger nog verder aan die Pieten-ongein deel te nemen)
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie