Inburgeringscursus.

Heb je iets interessants, vreemds, grappigs of opmerkelijks gelezen in de media, deel het hier met ons
Plaats reactie
Gast

Inburgeringscursus.

Bericht door Gast » 17-03-2016 17:06

http://www.joop.nl/nieuws/de-allergoeis ... natuurlijk

Gast

Bericht door Gast » 17-03-2016 17:07

:lol:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 17-03-2016 21:37

Hij is leuk! Deze ook:

Druktemaker Pieter Derks vindt dat asielzoekers hier prima integreren

Gaat alleen een beetje over desintegratie...
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 18-03-2016 08:42

Helemaal top!! :mrgreen:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 18-03-2016 11:08

Hahaha,ik vind ze allebei goed geschoten en raak! :rofl1 :rofl
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Sascha waarschuwde voor anti-moslim sentiment

Bericht door Keesvi » 29-03-2016 21:08

Beetje als proefballonnetje bedoeld maar toch met de hoop op wat inhoudelijke en serieuze reacties. Het gaat nota bene om wat een van de slachtoffers van Zaventem vlak voor haar dood verzuchtte op FB. En wat gebeurt er? Louter reacties vanuit de voorwoekerende ruggenmergstering op het gezelligste 50plusforum, oftewel anti-moslim sentiment. En mij wordt verweten dat ik even geen trek heb om mee te doen met de obligate krokodillentranen na die aanslagen terwijl vanzelfsprekend is dat ieder normaal mens die vreselijk vindt en ten diepste afkeurt? Sodemieter toch op met die xenofobe Stormfront troep! Ik ben zojuist de posts in de discussiesecties nagelopen. Ik geloof niet dat het goed is voor mijn psychosociale gezondheid als ik me daar nog langer manifesteer. Ik voel me iets te goed voor de rol van Kop van Jut.

"Religieuzen uit bepaalde hoeken beginnen al na praktisch na de geboorte aan de geslachtsdelen te zitten en er wat af te snijden. Dat is toch raar. En daarna moet je de boel verstoppen.

Laat de boel de boel en wie bloot wil bloot
"

Sascha waarschuwde voor anti-moslim sentiment
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 29-03-2016 21:29

Als ik heel eerlijk ben Kees, dan moet ik zeggen, dat ik wat moslim moe ben.
Overal waar je komt, steeds weer die discussie over hoe ons land en de rest van de EU geïslamiseerd zal worden en dat we onder de sharia gebukt zullen gaan.
Ik heb geen puf meer om daar tegenin te gaan, ik wil zo graag mijn tijd aan, voor mij plezierige dingen besteden.
Zeker nu ik afgelopen week even een mentale dreun mocht krijgen bij het overlijden van Johan Cruiff. We zijn bijna gelijk gediagnostiseerd met longkanker en hij is er al niet meer, dat zet je wel even met beide voetjes op de vloer. Moet ik dan mijn kostbare tijd gaan verdoen, met eindeloze discussies met hersengeamputeerden, die geen benul hebben? Ik verpof het.

Niets ten nadele van jou Kees, ik heb met bewondering voor je beheersing gekeken naar hoe jij je staande hield in dat fascistisch geweld op vijftigplusser, maar van mij moet je heel even geen bijdrage van betekenis verwachten.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 29-03-2016 22:06

Spijker op zijn kop, Jan, denk ik. Jij en ik en met ons de meeste Nederlanders zien immigranten met of zonder moslimachtergrond gewoon als gegeven maar het wordt ons ingewreven dat we erdoor geobsedeerd zijn terwijl nota bene het precies omgekeerd is.

Wat de doorgaans domme pech betreft die kanker heet heb ik ook even mijn bekomst. Een neef, een nicht, allebei dertigers, mijn schoonmoeder, mijn moeder in december en een zwager van 58 een maand geleden weggebracht na zo'n proces. Een nicht zit er nog middenin maar mijn vrouw heeft haar vijfjaarstermijn inmiddels een jaar achter de rug, dus die mag zich gevrijwaard noemen maar toch knaagt er nog steeds iets.

Kweetut, Jan, dat je van al die behandelingen tijdwinst en langer kwaliteit van leven mag verwachten en ik besef maar al te goed dat je dat langer liefst zoveel mogelijk oprekt. Moet je zeker doen. Stop je energie in het leven. Dood ga je vanzelf wel. Klinkt misschien even bot als overbodig maar ik meen het wel en ik bedoel het als een wens.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie