Kastopruiming.

Stel hier je vragen over huishouditems of geef ons je tips
Plaats reactie
Gast

Kastopruiming.

Bericht door Gast » 09-01-2014 15:47

Ik heb weinig kastruimte en heb 4 vacuumzakken aangeschaft. Dat moet 70 % schelen in kastruimte.
Al mijn zomerkleding( is niet veel) gaat er in. En 2 eenpersoonsdekbedden en en grote deken kan ik er ook in kwijt. Ik ben een 2 maanden geleden van slaapkamer verhuisd. In de oude ligt nog vloerbedekking die al erg oud is en veel stof geeft. Nu heb ik tig dozen in die oude slaapkamer staan die ook uitgezocht moeten worden en een ander plaatsje moeten krijgen.
Ik heb het er niet echt druk mee want ik was te benauwd, maar dochterlief gevraagd me te helpen dus morgen beginnen we.
Ik ben benieuwd hoeveel ruimte ik overhoud in de kast.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 10-01-2014 12:52

70% winst is erg veel Nur.
Successsssssss en laat weten wat het resultaat is :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 10-01-2014 13:08

Lijkt me ook ideaal, zulke vacuumzakken; ik loop er al een tijdje aan te denken om ze ook aan te schaffen.
Ik doe mijn zomerkleding nu in vuilniszakken ( :roll: ) en schuif die onder mijn bed.
Alles in vacuumzakken doen lijkt me beter.... :lol:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 11-01-2014 14:37

Ik kan het iedereen aanraden, het is geweldig zoveel als je aan ruimte wint.
Zelfs de dekken van de tuinstoelen passen in de grootste zak en zo plat als een dubbeltje de kast in. Ik heb de zakken bij Blokker gekocht, gaan per 2stuks( 1 grote en 1 kleinere zak) in een doosje voor 6 euro. Ik had 2 doosjes gekocht dus ben nu in één keer klaar. Ze zijn er goedkoper maar er schijnt nogal verschil in kwaliteit te zitten. Die ik gekocht heb moet je met de stofzuiger vaccum zuigen. Ze zijn er ook met losse pompjes.
Als je ze wilt gebruiken tijdens je vakantie zijn die met een los pompje het gemakkelijkst. Niet in ieder hotel appartement is een stofzuiger aanwezig en dan zit je met de gebakken peren als je voor de terugreis je koffer wil inpakken

:lol:

Gast

Bericht door Gast » 12-01-2014 00:57

Oh handig Nur.
Maar hoe zit het met de kleding die je er weer uit haalt
na enige tijd. Ik bedoel, moet je al het spul perfect opvouwen
om geen (zo min mogelijk) kreukels te krijgen?

Je raad het al: ik heb een bloedje hekel aan strijken :grin:

PS: Misschien af en toe ook clever om de poezenbeesten tijdelijk
in op te bergen. Ze zijn zo aan het klieren hier dat ik me soms
afvraag of ze het voorjaar in de bol hebben ... :yahoo:

Gast

Bericht door Gast » 13-01-2014 10:05

Oh jee Pluk, ik heb alles keurig opgevouwen, nou ja, mijn dochter dus :wink: Hoe het eruit komt? Geen idee :lol:
Des te netter je het opvouwt des te minder werk heb je er aan zegt dochterlief.

Ik vind het ideaal voor het opruimen van dekbedden, dekens en dat soort groot spul. Mijn zomerkleding heb ik ook in zo'n zak gedaan maar volgens mij pas ik daar aankomende zomer niets meer van.

Gast

Bericht door Gast » 13-01-2014 16:33

Ik ga ze na je positieve bericht ook kopen voor met name mijn zomerkleding.

Heb net als jij het vermoeden dat veel niet meer zal passen als
ik zo doorga. Dit betekent echt dat ik de komende tijd met snaaien
(doe ik al sinds Sinterklaas :?) MOET stoppen. :yes :yes

Gast

Bericht door Gast » 13-01-2014 16:52

Ik heb nog even nagedacht over wat je schreef over de katten. De mijnen zouden er zelf inkruipen maar vacuum zuigen krijg je denk ik heel vreemde kattebeesten van. Hé getsie! :wink:

Ik ben van maat 38/40 naar maat 44 gegaan en moet volgende week weer naar de dietiste. Ik maak me er nog maar niet te druk om, gestopt met roken en al die prednisonkuren, niet zo gek dat ik aangekomen ben. Het voelt wel vreemd, zelfs aan het eind van mijn zwangerschappen was ik niet zo gevuld. :rope: Moet weer naar de sportschool :?

Plaats reactie