Een schoonmaakmiddel aanrader

Stel hier je vragen over huishouditems of geef ons je tips
maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Een schoonmaakmiddel aanrader

Bericht door maryam-ingrid » 28-05-2013 17:12

Heb onlangs Dasty ontdekt van de Wibra en dan de ruitenreiniger en de ontvetter.
Super spul. Echt waar mensen. Hoe blij kun je zijn met schoonmaakmiddelen. Nou, ik in ieder geval in die mate dat ik het hier even wilde melden :thumbsup
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 28-05-2013 21:11

Dank je wel voor de tip; ik ken dat merk van de Wibra wel, ik kom er regelmatig,maar heb het nooit geprobeerd.
Als ontvetter in de keuken gebruik ik MrMuscle, ook fantastisch spul.
Voor allesreiniger gebruik ik een grote 5 litertank met Marokkaans schoonmaakmiddel dat mijn zoon voor me heeft meegenomen.
Maakt hartstikke goed schoon en je huis gaat er heerlijk van ruiken.
Daarnaast ben ik een grote fan van Ajax....(voetbalclub en allesreiniger) :lol:

In elk geval ben ik blij met jouw tip en ik zal het zeker eens gaan uitproberen. :yes :thumbsup
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 28-05-2013 22:01

ik gebruik altijd de badkamerreiniger van de Lidl, W5 dat werkt ook heel erg goed! En Ajax ruikt ook erg lekker :-)

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 29-05-2013 12:49

Ja hoor Geertje; die badkamerspray W5 van de Lidl heb ik ook in huis.
Ik spay daar lekker de muurtegels mee, afsproeien met heet water en alles is weer lekker schoon..... :D
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 29-05-2013 13:06

Ja klopt, op sommige plekken doe ik het met een schuursponsje nog even overheen, wij hebben hier namelijk heel veel kalk in het water zitten..... en voor de rest idd. lekker afspoelen :-)

Gast

Bericht door Gast » 29-05-2013 13:10

Het spul van de Wibra voldoet uitstekend bij het reinigen en ontvetten van de machinekamer van het schip. Telkens als wij daar onderhoud moeten doen aan de verflaag, wordt e.e.a. eerst afgenomen met Dasty en je hebt er geen omkijken meer naar.

Ook voor het onderhoudsschilderwerk van houtwerk binnen en buiten is dit een vriendelijker produkt dan ammoniak.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 29-05-2013 13:24

:lol: :lol: :lol:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 29-05-2013 15:16

Nou Jan, nu weet ik helemaal zeker dat ik goed zit met dat Dasty spul. Als een schip al schoongemaakt kan worden is mijn huisje peanuts :lol:

Ajax gebruik ik ook graag. Niet alleen prima spul maar ruikt inderdaad hmmmmmmm .. . naar bloemetjes :D

Ik ben zelf niet zo tevreden over de W5 producten. Heb ze ooit eens gehaald maar vond dat je er teveel van moest gebruiken voor hetzelfde resultaat als bijvoorbeeld Ajax.

Amber hoe heet dat spul uit Marokko: i am interested :lol:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 29-05-2013 15:44

Het heeft geen naam maryam-ingrid; we halen het bij een klein winkeltje zoals je hier vroeger ook wel had; een winkeltje waar je allerlei schoonmaakartikelen zoals bezems, trekkers, stoffer en blikken, vloeibare zeep en chloor, schoonmaakmiddel en nog heel veel andere middelen per liter kunt kopen.
Alles wat je moet doen is een lege plastic 5-liter mineraalwaterfles (van Aïn Saiss of Sidi Harazem of zo) of een lege oliefles meebrengen naar die winkel en de eigenaar vult 'm voor je.
Kost bijna niks en het rúikt......nog lekkerder dan Ajax (en dat wil wat zeggen). :D
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 29-05-2013 16:53

Oh oh . . . nou ben ik toch ZOOOOOO nieuwsgierig. Ruikt NOG lekkerdurdur dan AJAX, oh . . . oh . . .
Wat moet ik nou zonder naam :? Had dat nou niet gezegd van die geur . .. want nu kan ik niks :? :dunno :cry: :roll: :D
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie