Hobbies wat heet? Verslaving!

Hier kan je je hobbies delen met de andere forummers
Plaats reactie
Gast

Hobbies wat heet? Verslaving!

Bericht door Gast » 21-02-2015 11:46

Sinds kort heb ik me helemaal gestort in het fenomeen 'kleuren voor volwassenen'. Groot kleurboek aangeschaft en mandalakleurboekjes, ook gelijk voor Ramiro.
Nu zag ik in de boekwinkel ook een kleurboek voor 'senioren', nou dat werd me toch wel te gortig :shock: . Ik vind me zelf al jaren lang een beetje 'jong belegen' dus helemaal niet oud. En dat hou ik zo de aankomende jaren :wink:
Dus nieuwe kleurpotloden gekocht maar mensenlief wat veel soorten en prijzen. Heerlijk ontspannend kleuren, weliswaar nadat ik 3 katten de deur uit werk want met potloden kan je ook heel andere dingen doen dan kleuren :wink:

Bij het opruimen van een kast kwam ik een tas tegen met bollen wol. Wol in 4 kleuren dus steken opgezet en nu een coll-sjaal breien.
Ik vermaak me wel!

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 22-02-2015 09:52

Heerlijk he Nur dat kleuren!!!! Ik heb ook 2 kleurboeken. 1 gewone bij de Action gekocht en een Mandala boek bij de Bruna. Potloden heb je inderdaad in alle soorten en prijsklasses. Ik ben wel voor de goede gegaan en heb de Colour design van Bruynzeel gekocht. Ik merk wel dat als je echt de goedkope potloden hebt dat je dan toch meer en harder moet drukken voordat het goed op je papier is.

Breien daar waag ik mij niet meer aan, ik hou het wel verder bij de lingerie en kleding maken :grin:

Gast

Bericht door Gast » 22-02-2015 16:21

Geertje, mijn dochter gebruikt ook gewone Bruynzeel kleurpotloden maar ik vind ze te zacht en ze dekken niet goed. De Colour design ken ik niet.
Ik krijg wel weer zin in handwerken, in een kringloopwinkel vond ik een wit linnen kleedje wat slechts aan één hoek geborduurd was dus niet afgemaakt, voor 1.50 euro gekocht en zodra ik buiten kan zitten in de zon, ga ik het af borduren.
Het gebruikte borduurgaren vind ik een stomme kleur, dus opnieuw borduren :grin:

Geertje
superlid
Berichten: 413
Lid geworden op: 17-05-2013 19:18

Bericht door Geertje » 22-02-2015 19:53

Ja Nur de Bruynzeel is wel goed. Ik vind alleen die hele goedkope van de action niet lekker kleuren.....
Pastelpotloden vind ik ook niet prettig, zijn ook te zacht.

Ja het is gewoon lekker om t prutsen :-) Ben nu bezig met een jurk.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 23-02-2015 16:00

Ook ik ben kleurboekfan :ole
Tot nu toe gebruik ik de kleurtjes van BIC en die bevallen goed.
Maar ik wil graag 70 tinten blauw of zo :lol:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 23-02-2015 21:55

Maryam-Ingrid, sommigen zweren bij 50 tinten grijs, maar that is another coock :wink: :lol:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 24-02-2015 15:38

Hihihi ... oh van die Bouquetreekserie :wink: :lol:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2016 16:57

Vandaag heb ik me weer aangemeld om te sporten bij de fysiotherapie. Mijn longen gaan achteruit en mijn spieren moeten getraind worden om dat beter op te vangen.
Dus spiertraining 2x per week en misschien 1 x voor de lol er tussen door sporten. Wel loop ik dagelijks minimaal een half uur, als het kan een uur en soms gaat het maar 10 minuten.
Dus met de lente in aankomst, het zonnetje moet het lukken.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 14-03-2016 17:18

Dat sporten bij de fysiotherapie heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, maar dat bestaat helaas niet meer.
Vind ik wel jammer want ik kreeg er aan mij aangepaste oefeningen (I.v.m mijn copd en diabetes) en dat beviel goed.
Ook werd e.e.a. vergoed vanuit de zorgverzekering.

Ik ben ook begonnen met mandala-kleuren:ik doe dat niet met kleurpotloden maar met gelpennen.
Die geven een heel mooi, glanzend effect. :grin:

En puzzelen hè; ik puzzel me een ongeluk, elke dag weer en dan uitsluitend Filippines :wink:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 15-03-2016 17:03

Ben ook van de sportieve. Heb me in januari aangemeld bij de sportschool Fit for Free. Nou kan ik met mijn abonnement in de daluren door de week maar dan zit ik op kantoor, dus resteert het weekend. En dan lig ik vaak plat met migraine of zoals vorige week met griep en deze week wordt ook niks. Slap, moe.
Dus ..... :roll: :lol: :mrgreen:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie