De man schaamt zich ook nergens voor, hè?

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

De man schaamt zich ook nergens voor, hè?

Bericht door Amber » 25-09-2013 12:43

Die Wilders houdt maar niet op zijn collega-politici uit te schelden en te schofferen; schaamt die man zich dan nergens voor?

Wilders noemt Pechtold en Slob 'miezerige mannetjes'

PVV-leider Geert Wilders heeft zijn D66-collega Alexander Pechtold woensdag uitgemaakt voor 'een zielig, miezerig, hypocriet mannetje'. Toen ChristenUnie-leider Arie Slob Wilders vroeg zich 'respectvoller' te uiten, kreeg hij te horen dat hij 'net zo miezerig' is.

Het incident ontstond direct bij de Algemene Beschouwingen vanochtend in de Tweede Kamer. Nadat Pechtold Wilders om opheldering had gevraagd voor een demonstratie van zijn partij afgelopen zaterdag in Den Haag. Daar werden volgens Pechtold NSB-vlaggen vertoond en de nazigroet gebracht.

Lees HIER (klik) verder.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 25-09-2013 16:04

Het zijn perfecte kwalificaties voor hemzelf :evil:
Hoe hard holt Nederland achteruit op taalgebied. Vroeger kon
een politicus je met prachtige woorden in de maling nemen. Thans is het verworden tot Wilderstaal :sad:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 25-09-2013 18:59

Ik vind eigenlijk dat Wilders in dit geval gelijk heeft, Pechtold zet hem weg als een halve Nazi en dat is hij niet, terecht dat hij er tegen protesteert.
Hij is een hele Nazi en het is dus een totaal verkeerde qualificatie.

Nee, als Wilders ongelijk heeft, dan zeg ik het ook, maar ik zou dit ook niet pikken. :evil:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 25-09-2013 19:56

Tja Jan, ik waag het toch om het totaal met je oneens te zijn....Pechtold vroeg Wilders om afstand te nemen van die hitlergroet en NSB-vlag die zijn gesignaleerd tijdens de protestdemonstratie georganiseerd door de PVV.
Daarnaast stipte hij ook nog aan dat Wilders op de verkeerde rechtsextremistische weg is door samenwerkingen aan te gaan met het Front National en andere dergelijke organisaties.
Wilders had ook wel in de gaten dat Pechtold daar een punt had en begon toen uit woede en onmacht te schelden; dát is wat hij deed en niet anders.
Had hij nu op een volkomen normale manier de aantijgingen sec weerlegd dan zou dat beter zijn geweest;nu ontaardde e.e.a. in een hele ordinaire en kinderachtige scheldpartij.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 26-09-2013 09:15

Ach gut toch, Amber, is je de ironische ondertoon ontgaan?
Meneer Wilders is een notoire querulant en zijn enige doel is om reuring te veroorzaken, hij is als het ware de Youp van het Hek van de Tweede Kamer. Lekker grof in de bek en choqueren en hij krijgt daarvoor ook bijna evenveel betaald als Youp.
Laat ik je nou op voorhand verklappen, dat hij, ook al is hij de grootste partij, nimmer regeringsverantwoordelijkheid zal nemen, dat past niet in zijn rol en dus zal hij altijd de boot afhouden. Wel zal hij proberen de schuld daarvan bij anderen neer te leggen.

Ik moet soms wel erg om hem lachen en ook om de domme manier waarop sommige parlementariërs op hem reageren.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 26-09-2013 12:56

:oops: :oops: Oh jeetje, nee, dat had ik niet meteen door, die sarcastische ondertoon......beetje dom van mij hè?
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 26-09-2013 13:14

Mag jij volgend jaar naast Willem zitten op de troon, die is ook een beetje dom :ole

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 26-09-2013 13:17

Nee, dank je wel.... :lol:

Over dit onderwerp is trouwens ook weer een discussie losgebarsten op het "vriendelijke forum"....... :roll: :roll:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 26-09-2013 14:12

Blondy is een ster in uiterlijk vertoon maar inhoudelijk heeft hij niets van waarde.
Het had hem gesierd (zo al mogelijk) als hij op zaterdagavond al afstand had genomen van de groet en vlag maar zo slim is hij blijkbaar niet. Of hij heeft het willen laten aankomen op een confrontatie want ook daar is hij erg goed in: uitlokken.
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie