Hier wordt mijn opvatting bewaarheid

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Gast

Hier wordt mijn opvatting bewaarheid

Bericht door Gast » 16-11-2013 13:18

Een integrale kopie van een artikel op de site van Goed ingelichte kringen

NRC heeft Johan Driessen aan het praten gekregen. Driessen was kamerlid voor de PVV, maar daarvoor persoonlijk medewerker van Wilders. Hij is overgelopen naar het kamp van het afvallige PVV-kamerlid Louis Bontes en zegt in NRC schadelijke dingen over zijn ex-baas. De PVV van Geert Wilders heeft zich volgens Driessen ontwikkeld tot een partij die “uiteindelijk alle kenmerken van een sekte vertoont”.
Driessen woonde als Wilders’ persoonlijk medewerker jarenlang al het interne overleg van de partijleider bij. Hij reisde veelvuldig met Wilders naar het buitenland en trad op als beheerder van de partijkas. Volgens Driessen staat de PVV “alléén in functie van de voortzetting van de loopbaan van Geert”. De PVV-leider “geeft in essentie niets om de mensen die zich voor hem uit de naad werken”, aldus Driessen. Het gevolg is volgens Driessen dat de PVV “nog steeds een boom zonder wortels” is. “Vroeg of laat valt die neer.”
Een aantal uitspraken van Driessen:
“De PVV staat alleen in dienst van de voortzetting van de loopbaan van Geert.”
“Wilders geeft in essentie niets om de mensen die zich voor hem uit de naad werken.”
“Wilders schept bewust verdeeldheid in de partij om te vermijden dat zich een tegenmacht vormt.”
“Wilders vergelijkt zich graag met de intrigant uit Asterix. Hij vindt het fijn mensen uit elkaar te spelen.”
“Wilders is een bange man. Als hij politiek onder vuur ligt, gaat hij onder de tafel zitten.”
“Het zegt eigenlijk alles dat Geert tien jaar terug voor zichzelf is begonnen en nog steeds geen partij heeft weten te vormen.”


Het is veelzeggend.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 16-11-2013 14:12

Het bevestigt wat ik natuurlijk allang wist; het is ook alleen maar wachten op mensen die dezelfde stap nemen als deze Driessen,Bontes en Brinkman en nog veel meer PVV-ers op gemeentelijk, provinciaal en Europees niveau.
De beweging hangt van los zand aan elkaar en het valt te hopen dat ze op zekere dag vanzelf uit elkaar valt......
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 18-11-2013 15:22

Niets nieuws onder de zon.
Eerlijk gezegd heb ik wat tegen die afvallige PVV-ers. Het is immers geen geheim hoe Blondy opereert dus vanwaar nou ineens al die heisa. Hypocriete figuren :barf
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 18-11-2013 15:26

Die PVV'ers hebben destijd de stap genomen om zitting te nemen in de PVV-fractie in de 2e kamer en in andere (gemeentelijk en/of provinciale en Europese) bestuursorganen, wetende waar de PVV voor staat en wetende wie en wat Geert Wilders is.
Ze moeten dan niet opeens huilie-huilie doen als het ze toch wel erg tegenvalt allemaal...... :roll: :roll:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 18-11-2013 15:28

Dat bedoel ik dus Amber :wink:
Dan heb ik nog liever Blondy dan deze Woofdrammen :evil:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 18-11-2013 16:18

Heb ik ergens geschreven, dat ik het hele aardige lui zou vinden??

Het is alleen wel aardig, dat hetgeen ik ooit heb beweerd over die beweging, nu ook wordt beaamd door insiders, die nu outsiders zijn.

Geeft een voldaan gevoel. :Hello :ole :mrgreen:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 18-11-2013 16:55

Ik snap jou volkomen Jan :wink:
Ik sprak in het algemeen :lol: :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 18-11-2013 18:23

Als dit verhaal tegen een Wilders adept vertelt, dan komt er gelijk: "Ja maar in de linkse kerk, daar gebeurt ook van alles, maar daar geven ze geen bekendheid aan".
Het zogenaamde "Jij-bakken".
Dat vind ik altijd hoogst vermakelijk.
Op het andere forum doet TheDon dat en dat vrouwtje uit Australië, die begint dan voor te lezen uit de Telegraaf van drie maanden terug.
Ze gaat volgens mij ook nu pas de kroning van Willem Alexander vieren, eerder had ze het nog niet gelezen.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 18-11-2013 20:04

Eigenlijk is dat altijd heel hilarisch; de meeste keren lees ik over die Australische epistels heen; ze zijn me te lang en ik kan m'n hersens daar niet bijhouden; daarnaast zijn ze stomvervelend.... :roll: :roll:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 18-11-2013 20:04

Eigenlijk is dat altijd heel hilarisch; de meeste keren lees ik over die Australische epistels heen; ze zijn me te lang en ik kan m'n hersens daar niet bijhouden; daarnaast zijn ze stomvervelend.... :roll: :roll:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie