Wilders in de sharia-wijk in Den Haag

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 22-05-2013 12:40

Heb ik niet gezien......hilarisch :lol: :lol: :lol:

Er is op verschillende fora hierover (en je weet welke ik specifiek bedoel) al weer een akelige discussie ontstaan; als ik wist wat goed voor me was deed ik daar niet meer aan mee. :fight
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 22-05-2013 12:43

Ik kan me zo helemaal prima voorstellen wat op die betreffende fora wordt rondgespoten aan vuilnis. Zo erg zelfs dat ik niet eens behoef te gaan kijken :dunno
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 22-05-2013 12:59

Het rechtse geluid wordt sterker en sterker.
Helaas is het zo, dat de schreeuwlelijkerds ook meer steun gaan krijgen in de reguliere politieke partijen. VVD begint ook al met het "benoemen" van zaken, ze raken te veel stemmen kwijt aan de PVV.

Maar Wilders heeft zijn five minutes of fame weer gehad, hij is nu wel weer een dag of tien rustig.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 22-05-2013 13:29

Laten we hopen dat Wilders die "sharia"-toestand niet verder gaat uitmelken......hij was slechts 15 minuten in de Schilderswijk en wég was-ie weer......

De VVD maar helaas óók de SP (is mij gebleken) spelen in op de onderbuikgevoelens van de Nederlandse kiezer; béter nu een schot in de ruimte geven dan straks weer een hoop stemmen verliezen.
Wat is het toch een smerig vak, die politiek..... :barf :Y
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 22-05-2013 13:56

Amber schreef:hij was slechts 15 minuten in de Schilderswijk en wég was-ie weer......
Wat ik al op mijn Blog schreef, zou je hem zonder bewaking hebben gestuurd had hij het rondje binnen twee minuten gedaan, maar dan wel de broek vol gescheten en gepist van angst.

:lol:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 22-05-2013 14:05

:lol: :lol: :lol: Dát zou ik wel eens mee willen maken......
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 22-05-2013 15:38

Ja SP is mij ook al tegengevallen. Of ze mijn stem nog krijgen een volgende keer ???
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 22-05-2013 20:24

Ja,ik las ook zoiets.....lekker op de populistische toer gaan.....moeten ze mee oppassen,want anders zeg ik mijn lidmaatschap op...... :agree
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-05-2013 22:03

'Politie stevig aanwezig in Schilderswijk'

Het klopt niet dat de politie te weinig toegang heeft tot de Haagse Schilderswijk. 'De politie is er stevig aanwezig.'
Premier Mark Rutte zei dat vrijdag tijdens zijn wekelijkse persconferentie. Hij blikte terug op de commotie waarvoor een reportage van het dagblad Trouw deze week zorgde.

Volgens de krant maken in een deel van de Schilderswijk (de 'Sharia Driehoek') radicale moslims de dienst uit en zou de politie te weinig greep hebben op de buurt.

Rutte noemde het verhaal in Trouw 'een waarneming'. Zelf heeft hij aan eerdere bezoeken aan de Schilderswijk niet de indruk overgehouden dat daar de sharia geldt. Ook vicepremier Lodewijk Asscher kwam dinsdag na een tocht door de wijk niet tot die bevinding.

Rutte wilde niet uitmaken wie er gelijk heeft, maar waarschuwde wel voor te snelle conclusies.

Zo, dan horen we het ook eens van een ander :D
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie