Berlusconi af door de zijdeur

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Gast

Berlusconi af door de zijdeur

Bericht door Gast » 25-11-2013 09:15

De Italiaanse president Giorgio Napolitano heeft niet de intentie om oud-premier Silvio Berlusconi gratie te verlenen. Dat zei Napolitano zondag, drie dagen voordat de Senaat gaat stemmen over de zetel van Berlusconi.

Berlusconi zegt dat hij onschuldig is en eist dat president Giorgio Napolitano hem genade schenkt. ''De president zou geen moment moeten aarzelen om de stap te zetten die de schande van een taakstraf ongedaan maakt'', zei Berlusconi vrijdag. Hij wil daar ook niet om hoeven vragen, ''want ik heb de waardigheid om er niet om te vragen.''

Bron NU.nl

http://www.nu.nl/buitenland/3637154/nap ... sconi.html

Nou kan ik me vergissen, maar naar mijn mening heeft hij er toch wel om gevraagd, die gratie dan.
Deze man is een misdadiger van de oude stempel, hij onderhoudt nauwe banden met de maffia, maar heeft niet de courage om te staan voor wat hij heeft gedaan. Dat noem ik dan een laffe hond. Deze man moet nooit meer toegang krijgen tot enige vorm van politieke macht, hij is zo corupt als de neten.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 25-11-2013 13:59

Een heel erg foute man, die Berlusconi.......ik vind het een gluiperd van het zuiverse water......waar hij de moed vandaan haalt om om gratie te vragen begrijp ik niet; kent de man dan helemaal geen schaamte?
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 25-11-2013 15:10

De man waant zich een uitverkorene, een gezalfde onder de mensen.
In zijn grootheidswaan acht hij zich belangrijker dan Mussolini, Hitler en Cesar tezamen. Een dergelijke godheid kan natuurlijk nimmer ten prooi vallen aan aardse rechtspraak.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 25-11-2013 16:31

Nee, het woord "schaamte" komt niet voor in zijn woordenboek.
Het zou mij niet verbazen als die gratie er alsnog komt.
De macht van die man is zo enorm groot :sad:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie