Bulgaren en Roemenen niet welkom in Den Haag en Rotterdam

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bulgaren en Roemenen niet welkom in Den Haag en Rotterdam

Bericht door Amber » 09-12-2013 14:21

Hamit Karakus (PvdA) maakt zelf wel uit of hij zich aan de wet houdt

In Rotterdam en Den Haag hebben ze vanwege een te groot contingent aan PVV-tokkies geen zin an die horden Roemenen en Bulgaren die verondersteld worden ons land te gaan overspoelen per 1 januari, en dus maken ze er zelf wel even uit of ze zich aan de wet houden of niet.

Om het praktisch gezien onmogelijk te maken voor die mensen om hier te komen werken, wat eenvoudigweg hun recht is volgens Europese verdragen, wil wethouder Hamit Karakus (PvdA) te Rotterdam het verlenen van een Burgerservicenummer aan het al dan niet hebben van woonruimte die men te Rotterdam ‘niet twijfelachtig’ vindt verbinden. Dus je moet hier eerst een woonplaats hebben geregeld voordat je hier komt werken. En hoeveel verhuurders verhuren jou een woning als je geen werk hebt? Precies.

‘De ambtenaren van minister Plasterk zeggen dat we dit niet kunnen doen volgens de wet,’ zegt de Rotterdamse wethouder Hamit Karakus. ‘Maar we gaan het zo doen en de minister moet dan maar zeggen dat het niet kan en waarom.’(AD)
...
Lees de rest HIER (klik).
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 09-12-2013 15:14

OMG, het volgende probleem dient zich aan..
Even de ogen af van de moslims om plaats te maken voor de oostblokkers :sad:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 09-12-2013 16:09

Het is natuurlijk wel een probleem, die Bulgaren en Roemenen, verdringen wel op de arbeidsmarkt.
Maar moet je dat probleem dan zoeken bij de Bulgaren en Roemenen of moet je dan te rade gaan bij de mensen, die in zee gaan met malafide uitzendbureautjes, die tegen achterlijk lage prijzen per uur, werkkrachten aanbieden.
Als je als werkgever bereid bent een behoorlijk loon te betalen, dan kan je ook voldoende Nederlanders krijgen voor dat werk.
De arbeidsmarkt wordt dus niet verziekt door Bulgaren, Roemenen, Polen of welke andere niet Nederlandse werknemers, nee ze wordt verziekt door de hebzucht en de niet aflatende zucht naar nog meer geld van werkgevers en ander misdadig gespuis.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 09-12-2013 17:02

Fout Jan; de schuld ligt in Brussel. Zij creëren de mogelijkheden voor die mensen om hier naar toe te komen. En logisch; als ik zou moeten leven in hun omstandigheden zou ik ook het financiële plaatje van alle EU-landen bekijken en mijn plan trekken.
Dat gehele EU heeft ons niet goeds gebracht :sad:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 09-12-2013 18:00

Ja dat kan jij fout vinden, dat wat ik er van vind, maar dat heb ik t.o.v. jouw standpunt.
Dit is niet de fout van Europa, dit is een gevolg van ongebreidelde en misdadige hebzucht.
Er zijn maar twee groepen fout te noemen, dat zijn de werkgevers en de malafide uitzendbureautjes waar ze gebruik van maken.

De gedachte achter de Europese éénwording is een goede, op de uitvoering kan je hier en daar kritiek hebben, maar het beginsel is goed.
Ook daar gaat het fout, op het moment, dat de grote graaiers hun slag slaan. Incasseren van onterechte subsidies op basis van falsificaties en de achterlijk hoge vergoedingen aan de politieke vertegenwoordigers, die er nog een leuk centje bijverdienen met tekenen voor aanwezig en dan weer vertrekken om ergens anders nog een lucratieve schnabbel uit te voeren.

Europa heeft ons wel veel goeds gebracht en zal ons nog veel goeds brengen, als de juiste mensen aan het roer komen te staan.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 10-12-2013 17:00

Europa brengt zichzelf in de vernieling.
Het was een prachtig plan 1 Europa. In de praktijk blijkt dat het niet werkt. Teveel verschillen waaronder een verschillend financieel plaatje. En uiteindelijk draait het altijd en immer weer om de pecunia :sad:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 10-12-2013 17:49

Als ik later groot ben

dan ga ik in Zwitserland wonen.
Geen 'gedoe' naar mijn mening, lekker centraal en
vooral neutraal.

:yes :yes :yes :yes :yes :yes
:yes :yes :yes :yes :yes
:yes :yes :yes :yes
:yes :yes :yes
:yes :yes
:yes

Zeau ... en nu ga ik bloemkoolroosjes frituren. :grin:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 10-12-2013 19:59

Lekker hoor.....maar las ik laatst niet ergens dat Zwitserland helemaal niet zó neutraal is? :no
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 11-12-2013 16:20

Zwitserland is heul neutraal.
Zo neutraal zelfs dat ze bankinfo doorsluist naar daarom vragende landen.
Heel vriendelijk en aardig dus ook :roll: :lol:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie