Wilders weer op zoek naar aandacht

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Wilders weer op zoek naar aandacht

Bericht door Amber » 19-12-2013 16:59

Wilders haalt anti-islam sticker niet van zijn deur

Geert Wilders plakte vanochtend een bijzondere sticker op de deur van zijn werkkamer. Het is een 'nieuwe' versie van de Saoedische vlag, met kritiek op de islam, Mohammed en de Koran.

KLIK HIER VOOR DE VIDEO
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 19-12-2013 17:07

Hoeveel stickers zouden er al aangevraagd zijn?
Want gratis dus, ja

Ik stel voor eenzelfde soort sticker te maken met in het Arabisch

"Wilders is een loser" :ole
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 19-12-2013 21:54

maryam-ingrid schreef:Hoeveel stickers zouden er al aangevraagd zijn?
Want gratis dus, ja

Ik stel voor eenzelfde soort sticker te maken met in het Arabisch

"Wilders is een loser" :ole
Alleen de tekst Wilders is een loser??? Ik ga voor meer tekst!

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 20-12-2013 10:36

Okee, wat vind je hiervan:

'De PVV is gebaseerd op een leugen. Wilders is een boef.
Het partijprogramma van de PVV is gif"

En dan VET eronder

'Wilders is een loser" :ole :Hello
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 20-12-2013 13:50

Klinkt goed maryam-ingrid :grin:. Had ik er het geld voor dan zou ik dat plan meteen uitvoeren,maar ik ben bang dat ik dan een aanklacht wegens smaad aan mijn broek zou krijgen.......
Want zo is Wilders nu éénmaal; híj mag zeggen wat hij vindt als leider van de Partij voor de Vrijheid,maar diezelfde vrijheid geldt niet voor anderen die willen zeggen waar het op staat.Dus hoezo VRIJHEID?
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 20-12-2013 13:56

Kabinet hekelt anti-islam actie

Het kabinet neemt de anti-islam stickeractie van PVV-leider Wilders hoog op. Minister Timmermans laat vanuit de Eurotop in Brussel weten dat de regering afstand neemt van de actie.

Timmermans wijst er verder op dat meer dan een miljard mensen op de wereld en honderdduizenden Nederlanders gelovige moslims zijn van goede wil en zonder radicale denkbeelden.

"Hun geloof beledigen is geen bijdrage aan de bestrijding van extremisme, maar speelt de extremisten juist in de kaart. Daar neemt de Nederlandse regering afstand van," zegt Timmermans.

"Slecht middel"
"Een walgelijke actie", reageert ook vice-premier Asscher. Hij stelt dat de vrijheid van meningsuiting belangrijk is en dat kritiek op godsdienst altijd mogelijk moet zijn zonder bang te zijn voor geweld.

"Maar als je doel is radicalisering, extremisme en terrorisme te bestrijden, is het beledigen van een godsdienst en het daarmee krenken van vele gelovigen een buitengewoon slecht en ineffectief middel."

De Nederlandse regering neemt ook afstand van het beschimpen of misbruiken van nationale symbolen, zoals een vlag. Wilders gebruikt voor zijn sticker de vlag van Saudi-Arabië waar normaal gesproken de islamitische geloofsbelijdenis op staat.
Bron:NOS.nl

De reactie van Wilders op de uitspraak van minister Assher c.s. is deze:
PVV-leider Wilders zegt op de reactie van het kabinet over zijn anti-islam stickeractie dat vice-premier Asscher en minister Timmermans niet goed bij hun hoofd zijn. Ascher noemde de actie walgelijk, Timmermans zei dat de actie extremisten in de kaart speelt. Wilders ontkent dat hij met de stickeractie wil provoceren.
Bron:NOS.nl
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 23-12-2013 16:32

Hoewel ik van mening ben dat negeren de beste methode is had ik toch stiekem gehoopt dat de Saoediërs met hun kromzwaard even met een zwaai zijn kop afgehakt hadden. Probleem opgelost :evil:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 23-12-2013 16:37

De Bijbel is al makkelijk gratis te krijgen. Nu volgt ook de Koran. Met een grootschalige weggeefactie wil de stichting OntdekIslam uit Rotterdam in vijf jaar tijd iedere geïnteresseerde Nederlander een exemplaar schenken.



We bieden onze landgenoten het mooiste aan dat we te bieden hebben. Voor iedere anti-islamsticker die Geert Wilders uitdeelt, verspreiden wij een Koran



Samen met een Egyptische partner heeft de stichting nu 3000 korans klaarliggen voor directe verspreiding op scholen of op straat. Moskeeën en islamitische groepen kunnen vanaf deze week gratis exemplaren aanvragen om uit te delen. Particulieren kunnen bestellen via GratisKoran.nu.

'De Bijbel is erg makkelijk gratis te krijgen, maar voor een exemplaar van de Koran moet je nog steeds naar de winkel', vertelt OntdekIslam-voorzitter Jacob van der Blom. 'Dat is jammer.'

De gratis korans zijn uit het Arabisch vertaald door een Marokkaanse Vlaming. Koning Willem-Alexander en koningin Máxima krijgen vandaag een eerste exemplaar bezorgd. Binnenkort wil de organisatie naar eigen zeggen een bestelling plaatsen voor 100.000 exemplaren. De eerste aanvragen van moskeeën zijn al binnen. Van der Blom: 'Voor iedere anti-islamsticker die Geert Wilders uitdeelt, verspreiden wij een koran.'

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 23-12-2013 20:02

Goeie tegenactie....ben benieuwd of ze er veel uit kunnen delen en aan wie dan.....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 23-12-2013 20:29

Ik had het stuk over de gratis aktie koran ook geplaatst op 50+. Madame Spatlap moest even rellen door te stellen: ach...ik heb ook nog een open haard. Op die achterlijke stommiteit aangesproken reageert ze als een giftige spin. Ze had ze het helemaal niet bedoeld!!!!!!!! :roll: :roll:

Plaats reactie