Is het einde van Facebook nabij?

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Is het einde van Facebook nabij?

Bericht door Amber » 22-01-2014 14:30

Ik ben ooit eens lid geweest van Facebook, maar deed er eigenlijk niks mee; ik begrijp ook niet goed waarom iedereen er altijd zo lyrisch over is?
Ik ken mensen die de hele dag door hun facebookpagina checken.
Daarom was ik ook verbaasd om te lezen dat het eigenlijk niet best gaat met facebook:


'Einde Facebook nabij, 80 procent gebruikers verdwijnt'

De dagen van Facebook lijken geteld. Ergens tussen volgend jaar en 2017 zal 80 procent van de gebruikers het sociale medium de rug toekeren, waarna het een snelle dood zal sterven. Dat verwachten wetenschappers van de Amerikaanse Princeton University. Ze vergeleken de levenscyclus van Facebook met een model voor het verloop van besmettelijke ziektes.
...
Lees de rest van het artikel HIER (klik)

Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 22-01-2014 14:37

Ik maak dus gebruik van facebook en vind het een geweldige site om contact te onderhouden met mijn familie in Spanje. Mijn nichtjes zijn nooit briefschrijvers geweest maar via facebook blijf ik wel op de hoogte en komen er fantastische oud en nieuwe foto's voorbij. Ook ben ik lid van een aparte site over de cultuur en geschiedenis van Vélez Málaga en de Axarquia en heb daardoor nieuwe contacten opgedaan.
Vooral de Zaanse site vind ik geweldig,maar ja wat wil je?! :super :thumbsup Ik geniet van zoveel dingen, van mij mag het nog wel blijven hoor.

Amina
lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 20-01-2014 18:02

Bericht door Amina » 22-01-2014 15:26

Ik doe er ook gezellig aan mee :ole
Maar ik geloof wel in dat artikel. Kijk maar naar hyves en msn, dat ik ook dood.
Er zal vast wel weer iets nieuws komen waar we weer gezellig aan mee gaan doen.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 22-01-2014 15:40

Ik heb ook FB maar only family. Leuk om wat foto's te kunnen plaatsen waar verder niemand inzicht in heeft.
In het begin heb ik best veel geplaatst. Nu ben ik nog nauwelijks actief.
Of het moet voor Candy Crush zijn :mrgreen:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 29-01-2014 22:57

Heb ook per ongeluk facebook .
Doe (kan) er niet veel mee.
Als ik berichten krijg dan ga ik kijken en zo zie ik nog eens neefjes en nichtjes die in het buitenland wonen..

Plaats reactie