Hoe 'sociale' media een 'asociaal' bijsmaakje krijgt.

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 22-02-2014 14:17

Ach Nur....worden we dat niet allemaal een beetje? :wink: :grin:

Of,zoals debelg aan mij schreef (in het Arabisch notabene) op het vriendelijke forum:"je bent dement".
Jij niet hoor, maar dat is wat hij aan mij schreef........ :mad: :roll:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 22-02-2014 15:08

En het verhaal gaat verder;men gaat vanmiddag in Leiden om 17.00 protesteren tegen de aanwezigheid van Benno L.:

Burgemeester: 'Ik trof Benno L. aan als een dood vogeltje'

Benno L. blijft in zijn huidige flat in Leiden, zo besloot burgemeester Henri Lenferink gisteren. Hij begrijpt dat niemand echt blij is met de situatie, maar hij rekent erop de angst in de wijk weg te kunnen nemen. 'Hij heeft veel spijt, in die flat trof ik een dood vogeltje aan'. Toch zal er vandaag om 17.00 uur een protest plaatsvinden in Leiden.

De burgemeester vreest niet voor de veiligheid van Benno L. of die van de buurt. 'De politie blijft in de wijk en vrijwilligers begeleiden hem, zodat hij niet geïsoleerd raakt. Bij iedere stap buiten zijn woning gaat er iemand mee. Als hij buiten de stad komt, meldt hij dat aan de reclassering, tot aan de route die hij rijdt.'
...
Lees HIER(klik) verder.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 22-02-2014 15:29

Amber, het 'vriendelijk' forum is één grote fascistische zootje daar is de Telegraaf niets bij.

Gast

Bericht door Gast » 24-02-2014 10:54

Bij de "buren" loopt er een discussie over de zaak Benno L.
Ook ik heb me in die discussie gemengd en tot gisteren vond ik het een redelijk beschaafde uitwisseling van gedachten en standpunten.
Helaas is de toonzetting nu een stuk grimmiger geworden en er wordt zelfs een tussenoplossing aangedragen voor de tijd die nodig is om voldoende draagvlak te creëren voor de doodstraf voor pedofielen.
Dat is voor mij zo grensoverschrijdend, daar zakt me de broek van af.
Ik heb me voor deze discussie zeker afgemeld en ik ben aan het overdenken of ik me daar verder wel thuis zal voelen. Op dit moment betwijfel ik dat.

Gast

Bericht door Gast » 24-02-2014 12:26

Ja, ik schrok me dood toen ik me realiseerde wat er stond. Er zijn bosjes mensen die vóór de doodstraf zijn. Voor mij geen reden om daar te vertrekken.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-02-2014 14:59

Hebben jullie het nu over "jullieplekkie"?; op het "vriendelijke"forum loopt er nu ook een topic over hetzelfde.....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 24-02-2014 15:25

Yep jullie stekkie. Don doet ook gezellig mee :lol:

Gast

Bericht door Gast » 24-02-2014 15:35

O doet die ook mee? Die heb ik er uit gefilterd, kan hem dus niet meer lezen.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-02-2014 15:39

Oh ja, jullie "stekkie"; sorry voor de vergissing. Het is weer een tijdje geleden dat ik daar was...... :lol: :lol:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 24-02-2014 16:12

Leuk hoor jullie stekkie Amber! :wink:
Don heeft niet zoveel babbels daar omdat hij vrijwel geen medestanders heeft op die site. Mij verbaast het dat Libresse zich er nog niet vertoond heeft. Onderling zullen die fascies elkaar wel op de hoogte gebracht hebben dat Jan en ik op 'jullie stekkie' komen. :lol:

Plaats reactie