Hoe 'sociale' media een 'asociaal' bijsmaakje krijgt.

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-02-2014 16:22

Nogmaals....fijn dat je het er leuk vindt, maar ik kom er nooit meer terug.... :wink:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 24-02-2014 17:31

Amber schreef:Nogmaals....fijn dat je het er leuk vindt, maar ik kom er nooit meer terug.... :wink:
Nou hoor!! :wink: :lol: Je weet niet wat je mist!!!!! :yahoo: :thumbsup :Hello

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-02-2014 17:35

Tja, maar dat weet ik nu juist wel........daarom ben ik er weggegaan.... :wink: :lol:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 26-02-2014 21:32

Mijn eigen kinderen zijn misbruikt met ernstige gevolgen.
Het is weer 40 jaar geleden.
Na mijn aanvangkelijke haat en wraak gevoelens ben ik gaan inzien dat in ieder mens elke afwijking kan zitten.
Het is me ooit duidelijk gemaakt in een droom die mij duidelijk liet zien hoe wij allemaal op elkaar lijken en dat wij niet het recht hebben om anderen te veroordelen om hun daden.
Deze droom was een hele opluchting voor mij omdat ik me niet meer hoefde te wreken en dat gaf een geweldige rust.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 27-02-2014 15:13

Jeetje Ria, heftig wat je daar schrijft. Hoe die droom bij jou
heeft gewerkt is me niet duidelijk maar dat hoeft ook niet.
Jou bracht het een uitweg. Fijn!!
Hebben jouw kinderen hun eigen weg gevonden? :sad:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 27-02-2014 16:02

maryam-ingrid schreef:Jeetje Ria, heftig wat je daar schrijft. Hoe die droom bij jou
heeft gewerkt is me niet duidelijk maar dat hoeft ook niet.
Jou bracht het een uitweg. Fijn!!
Hebben jouw kinderen hun eigen weg gevonden? :sad:
Zo'n dromen heb ik zelden.
Het is een beeld , een gevoel, van alle mensen inclusief mezelf waarin ik geen goed of kwaad zag maar gelijken en daar was die persoon in kwestie ook bij.
Antwoord op je laatste vraag...............nee.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 27-02-2014 16:13

Heel erg wat jouw kinderen en jou is overkomen Ria; je kinderen zijn toch je kostbaarste bezit (als je dat zo mag noemen) en wanneer dat kostbare bezit dan zó wordt misbruikt valt heel moeilijk te verkroppen, te vergeten en te vergeven.
Ik begrijp heel goed dat jullie daar nooit meer helemaal mee in het reine komen.....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 27-02-2014 16:14

Heel erg wat jouw kinderen en jou is overkomen Ria; je kinderen zijn toch je kostbaarste bezit (als je dat zo mag noemen) en wanneer dat kostbare bezit dan zó wordt misbruikt valt heel moeilijk te verkroppen, te vergeten en te vergeven.
Ik begrijp heel goed dat jullie daar nooit meer helemaal mee in het reine komen.....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Amina
lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 20-01-2014 18:02

Bericht door Amina » 03-03-2014 02:34

Ik ben het niet eens met de wet. Dus met zijn straf. Verder vind ik dat er meer onderzoek gedaan moet worden of het een geaardheid is of een ziekte. (ik denk zelf een ziekte) Of zijn ze daar al uit? Zulke mensen moeten in behandeling en niet zomaar los gelaten worden in de maatschappij. Dat is mijn mening kort door de bocht.

In mijn dichte omgeving is er ook sprake geweest van incest en weet dus ook wat voor schade het kan aanrichten.

Ria echt verschrikkelijk dat jou kinderen nooit hun weg hebben gevonden.

Gast

Bericht door Gast » 03-03-2014 09:27

Het is een geaardheid en geen ziekte.
Een ziekte zou inhouden, dat je het zou kunnen genezen.
De mens die zo is, heeft daar geen keuze in, het is aangeboren en niet aangeleerd.

Dat "onze" kinderen beschermd moeten worden, dat staat buiten de discussie, daar is iedereen het wel over eens.

Als jij het met de wetgeving niet eens bent, dan staan je verschillende wegen open, om daar een poging te ondernemen, de wet te wijzigen, maar dat kan niet op basis van een schreeuwende meute ergens op straat.

Ook ik vind, dat elke misdaad bestraft moet worden, maar ik vind ook, dat als je op democratische wijze tot wetgeving bent gekomen, je er niet even naar behoefte uitzonderingen op kan gaan maken.

Plaats reactie