Schokkende teksten in park Rijswijk

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Schokkende teksten in park Rijswijk

Bericht door Amber » 24-02-2014 16:20

Ik woon er niet al te ver vandaan en liep dagelijks als kind/puber over dat laantje op weg naar het openlucht natuurbad in Rijswijk waar ik vóór schooltijd een uurtje zwom, weer of geen weer en ná schooltijd nog eens een keertje.....
Schokkend inderdaad te zien wat ze met dat laantje hebben gedaan....:sad:


Schokkende teksten op bomen en lanen in park

Het Kruisvaarderspark in Rijswijk is dit weekend ondergeklad met haatteksten tegen buitenlanders en Joden.
Op bomen en op de stenen van onder meer het laantje vanaf de Van Vredenburchweg richting Den Haag zijn hakenkruizen gekliederd. Ook staan er leuzen op als 'alle Joden aan het gas' en 'alle buitenlanders moeten dood'.

De politie neemt de vondst hoog op en doet onderzoek. 'Het is heel naar dat dit gebeurt. Het zijn misschien een of twee malloten geweest die het gedaan hebben, maar je zal dit maar over jezelf lezen of de oorlog hebben meegemaakt,' zegt woordvoerder Wim Hoonhout.

Klus
Het zal geen eenvoudige klus worden een dader te pakken. Voor een belangrijk deel hangt dat af van getuigen die mogelijk iets hebben gezien.

Een wijkagent deed gisteren op Twitter alvast een oproep aan mensen om zich desnoods anoniem te melden.
...
Lees HIER (klik) verder.
Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 24-02-2014 18:19

Dit is duidelijk het werk van opgeschoten jeugd, misschien wel aanhangers van de PVV, die zijn geestelijk ook vrij onvolwassen.
Het is vervelend en het kan schokkend zijn, maar niet te veel opblazen, anders blijven ze het doen.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-02-2014 18:44

Niet teveel opblazen nee, maar ook niet negeren.
Het treft mij nogal omdat ik dat laantje associeer met leuke dingen uit mijn jeugd.
Ik was een echte waterrat vroeger...... :grin:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 25-02-2014 11:14

Diepe Zucht .....
Ben het met Jan eens en verder schoonmaken en daders
opsporen :sad:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie