Helaas namen zij die stap niet.....

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Helaas namen zij die stap niet.....

Bericht door Amber » 12-03-2014 15:50

Dat Geert Wilders een manipulator is en de absolute baas van zijn "beweging" dat wisten we al wel. Dat sommigen van zijn fractie in de 2e Kamer dat ook wel weten blijkt uit het feit dat ze eigenlijk weg wilden maar het op het laatst toch niet durfden of omdat andere partijen geen trek in ze hadden......

Zij wilden weg bij de PVV van Geert Wilders

Vier zittende PVV-Kamerleden hebben de afgelopen tijd een vertrek naar een andere partij overwogen uit onvrede over het leiderschap van Geert Wilders. Twee PVV'ers wilden heimelijk naar de VVD, één schermde intern met interesse van 50Plus en een ander Kamerlid werkte aan een eigen partij.

Lilian Helder, de nummer 4 op de lijst, heeft na de val van Rutte I contact gezocht met staatssecretaris Fred Teeven van Veiligheid en Justitie om te peilen of een overstap naar de VVD mogelijk was. Haagse bronnen hebben dat gisteren bevestigd. Uiteindelijk sprak toenmalig fractievoorzitter Stef Blok zijn veto uit.

Eerder bleek al uit uitgelekte correspondentie dat Helder grote problemen heeft met Wilders. 'Mensen gewoon schofferen en negeren is mij een brug te ver,' schreef de voormalige advocate aan een andere PVV'er. 'Ik pik het niet langer. Als de tijd daar is, doe ik wat goed is voor mijzelf.'
...
Lees HIER(klik) verder.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 13-03-2014 15:28

Elke fatsoenlijk zichzelf respecterende partij zou deze lieden niet moeten willen hebben.
En nogmaals de betreffende kamerleden wisten heel goed waar ze aan begonnen; wat dat betreft heeft Blondy altijd hele klare taal gesproken :?
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie