PVV niet half zo groot als ze voorgeven te zijn.

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Gast

Bericht door Gast » 24-03-2014 16:59

Het beveiligen van deze man is m.i. noodzakelijk, er zijn genoeg achterlijke gladiolen, die gewoon uit sensatiezucht wel even iemand het lampje uit willen blazen.
Hoe walgelijk ik ook zijn uitlatingen vind en hoe verwerpelijk ik zijn standpunten ook vind, dat neemt niet weg, dat hij, zolang hij binnen de wettelijke kaders blijft, het recht heeft te zeggen wat hij wil.
Niemand, echt niemand heeft dan het recht om hier met geweld een einde aan te maken.
Dus die bewaking is misschien wel terecht en zolang hij in het parlement zit, zullen wij daarvoor moeten betalen.

Toch moet mij van het hart, dat ik ook niet zo goed weg weet met die gastjes, die op straat iedereen maar lopen uit te schelden en te tiranniseren. Je kan niet ontkennen, dat onze jeugd van Marokkaanse afkomst daar in oververtegenwoordigd zijn.
Het zou goed zijn, als de ouders van dat knuppelgeschut worden aangesproken op de gebrekkige wijze waarop die jongens in toom worden gehouden.

Bij ons achter woont een Marokkaans gezin en daar lopen twee jongens van pakweg een jaar of tien tot dertien. Als je hoort en ziet wat die twee ettertjes uitspoken, dat is echt niet normaal.
Laatst stonden ze aan het hekwerk van onze brandtrap te rukken, toen ik naar buiten ging om te vragen wat ze aan het doen waren, kreeg ik te horen, dat ik die poort heel snel open moest maken, want zij wilden op die trap zitten, daar hadden ze recht op.
Ik ben toen even naar ze toe gegaan en heb ze even uitgelegd, dat ze wat mij betreft recht hadden op een flinke schop onder de kont als ze niet heel snel maakten dat ze weg kwamen.
Ook heb ik later de vader er op aangesproken, die stond alleen wat dom te lachen en haalde de schouders op, dat hoorde bij de jongens vond hij.

Het is moeilijk soms.

Amina
lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 20-01-2014 18:02

Bericht door Amina » 24-03-2014 18:00

chloorkip whahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha :grin:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-03-2014 22:57

Ik begrijp heel goed Jan, dat je je kapot ergert aan die Marokkaanse ettertjes bij jou in de buurt; ik heb er ook een paar in mijn buurt en ook ik veroordeel dat.
Ik geef zelf de ouders van die ettertjes daar de schuld van; er wordt ze geen fatsoen en normbesef bijgebracht.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle Marokkaanse kinderen geen opvoeding krijgen. Natuurlijk krijgt het gros van hen die wél.
Feit is ook dat Nederlands-Marokkaanse jongens oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit; ik heb zelf ook iets van die criminaliteit ondervonden want bij mij is vorig jaar ingebroken (door Marokkaanse jongens en daar had ik bewijs van).
Maar dan nog: het geeft Wilders geen vrijkaart om dan maar de gehele Marokkaanse gemeenschap in Nederland te discrimineren en opzij te zetten door de uitspraken die hij deed.
Ondanks die ettertjes en die criminelen zijn het gros van de Nederlandse Marokkanen mensen die stinkend hun best doen op school, op hun werk en hun steentje bijdragen aan de samenleving.
Het gaat dan beslist niet aan om een hele bevolkingsgroep af te branden.
En nee;natuurlijk moet Wilders niet om zeep worden geholpen door één of andere "achterlijke gladiool" en teneinde dat te voorkomen zal hij,zolang hij in de politiek wenst te blijven, beveiliging moeten hebben.

Ik vind het jammer dat jij hier bijna nét zo reageert als die mensen op het "vriendelijke forum"; die halen er ook allerlei persoonlijke ervaringen bij of berichten uit de kranten om aan te tonen dat Wilders groot gelijk had een dergelijke uitspraak te doen.
Natuurlijk had hij dat niet.......
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 25-03-2014 00:27

Laat ik zo laat op de avond maar eens kot de bocht gaan.
Wilders is een Hitler...................
Waarom heeft niet een of andere slimme kop Hitler op tijd voor z'n raap geschoten ?
Dan had er veel leed voorkomen kunnen worden.Nu worden ook hele groepen mensen geschoffeerd en die moeten dat over hun kant laten gaan?
Wilders zaait haat , altijd al gedaan.
Nu is hij in zijn zelfverheerlijking zover gegaan dat hij dacht dat hij alles wel kon zeggen en nu blijken er toch een paar pvv ers er genoeg van te hebben.
Dat neemt niet weg dat er nog teveel waanzinnigen overblijven die hem blindelings volgen.
Dus...meer Wilders ? Nee véél minder Wilders !!!!!!!!!!!!!!
Willen wij dat echt ? Jááááá en wel zo snel mogelijk.

Gast

Bericht door Gast » 25-03-2014 07:17

Amber schreef:Ik vind het jammer dat jij hier bijna nét zo reageert als die mensen op het "vriendelijke forum"; die halen er ook allerlei persoonlijke ervaringen bij of berichten uit de kranten om aan te tonen dat Wilders groot gelijk had een dergelijke uitspraak te doen.
Natuurlijk had hij dat niet.......
Dan heb jij toch in de afgelopen tijd niet goed opgelet.
Wilders staat voor mij helemaal niet ter discussie, als ik zeg dat ik persoonlijk ook wel te maken heb met onaangepast gedrag van allochtone ettertjes van Marokkaans origine.
Het is alleen om aan te tonen, dat die ettertjes er aan bijdragen, dat mensen die eigenlijk niet op Wilders zouden stemmen, dat nu wel doen. En dat doen ze, omdat ze ontevreden zijn met hetgeen de gevestigde politiek aan het probleem doet.

Wilders niet en welke andere idioot dan ook niet, hebben het recht om dergelijke uitspraken te doen. Maar er moet wel een oplossing komen voor de overlast.

Gast

Bericht door Gast » 25-03-2014 09:34

Wilders staat niet ter discussie?

Het staan niet los van elkaar Jan.
Wat is de kip en het ei?
Er zijn altijd ettertjes geweest dwars door de hele bevolking.
Maar............doordat Wilders en aantal jaren geleden bepaalde groepen voor schut ging zetten werd het alleen maar erger.
Hij zaaide haat en de goegemeente hobbelde er achter aan en wees met vingertjes en beledigde die mensen.
Daar deze mensen ook gevoelig zijn over hoe men over hun denkt voelen ze zich ten onrechte weggezet als criminelen.
Bij de politie vinden ze geen gehoor, die discrimineren vrolijk mee.
Als bv Marrokkaan ben je bij voorbaat al fout en mag je je eigen wonden likken.
Antie discriminatie punt? Weinig kans om daar gehoor te vinden.
Ondanks hun goeie bedoelingen en zich zo rustig mogelijk te houden vinden de buitenlanders geen gehoor.
Wat zou ik doen als ik ondanks mijn grote inzet en goede bedoelingen als vuil behandeld zou worden?
Ik wil dat vooroordeel tegen mij graag bevestigen en ga er ook op los om mijn eigenwaarde niet helemaal kapot te laten maken.
Als mensen een onwrikbaar verwachtingspatroon van mij hebben dan zal ik ze niet teleur stellen en laten zien dat het altijd nog veel erger kan.............
Oplossing is gewoon iedereen in z'n waarde laten en kijk naar het individu ongeacht zijn afkomst en huidskleur en geef een eerlijk proces en/of veroordeling.
Maar de haat is gezaaid en dan wordt het moeilijk .
We zijn niet meer te vertrouwen.

Gast

Bericht door Gast » 25-03-2014 09:53

Het lijkt mij toch, dat ik in de afgelopen tijd duidelijk genoeg afstand heb genomen van het abjecte gedachtegoed van meneer Wilders en ik voel het toch als een belediging, dat men mij nu aanvalt op het feit, dat ik me de ogen niet sluit voor de negatieve randverschijnselen binnen de Marokkaanse gemeenschap.
Voor mij staat daar meneer Wilders los van.
We moeten nu niet net gaan doen of er helemaal niks aan de hand is en dat de Marokkaanse ettertjes zijn, omdat Wilders ze zo benoemt.

Laat ik nu denken, dat we hier een open oog hebben voor wat er werkelijk speelt en dat we niet gaan zoeken naar niet bestaande excuses voor misstanden die er wel degelijk zijn.

Er hoeft wat mij betreft geen mens ons land te verlaten, al hebben ze vijfhonderd verschillende paspoorten. Ik verwacht alleen, dat men net als ik doe, elkaar de ruimte geeft om met inachtneming van de eigen cultuur, deel uit te maken van de samenleving en niet probeert anderen te domineren.

Nee, er hoort door politie niet te worden gediscrimineerd, nee het is niet normaal, dat mensen met een meditiraan uiterlijk zo maar om niets worden aangehouden en het is zeer verwerpelijk, dat iemand op zijn afkomst wordt beoordeeld en niet op zijn gedrag en presteren.

Dat gezegd hebbende, mag ik die eis ook stellen aan de Marokkaanse gemeenschap en mag ik van hen eisen, dat zij hun kinderen bijbrengen, dat zij zich hebben te gedragen t.o.v. de maatschappij waarvan zij deel uitmaken met alle verschillende mensen en hun culturen.

Gast

Bericht door Gast » 25-03-2014 10:16

Jan je schrijft oa.
Nee, er hoort door politie niet te worden gediscrimineerd, nee het is niet normaal, dat mensen met een meditiraan uiterlijk zo maar om niets worden aangehouden en het is zeer verwerpelijk, dat iemand op zijn afkomst wordt beoordeeld en niet op zijn gedrag en presteren.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Het zou dan ook goed zijn om de schade die door het gedrag van de politie is aanricht te herstellen voordat je ook maar een klein stapje van vertrouwen mag verwachten van de onderdrukte groep.

Er zijn onder de Nederlanders teveel stiekeme onberekenbare gezagsdragers om daar nog vertrouwen in te krijgen volgens mij.
Er gebeurt teveel in het geniep achter gesloten deuren en die schade die je daar oploopt neem je mee naar buiten , dus nog meer wantrouwen.

Gast

Bericht door Gast » 25-03-2014 10:42

Allemaal tot je dienst Ria, maar je moet niet net doen of er bij de jeugd van allochtone afkomst alleen maar engeltjes zijn, die door de boze Nederlanders zulke ettertjes geworden zijn.
Ik ga op deze manier niet verder met de discussie, want dat is zinloos.

Voor mij is duidelijk, er zijn meerdere problemen en die moeten aangepakt worden en dan is het m.i. geen goede zaak als er alleen maar gewezen wordt en er alleen maar "Ja maar . . . . . . " op tafel komt.

En dat staat helemaal los van Wilders.

Er wordt gediscrimineerd, er zijn Marokkaanse ettertjes.
Beide problemen oplossen, dan kunnen ze niet meer elkaar versterken.

Gast

Bericht door Gast » 25-03-2014 12:41

(Jan: Allemaal tot je dienst Ria, maar je moet niet net doen of er bij de jeugd van allochtone afkomst alleen maar engeltjes zijn, die door de boze Nederlanders zulke ettertjes geworden zijn. )
Dat hoor je mij ook niet beweren dat het allemaal engeltjes zijn.
Maar dat zou ik ook niet willen zeggen van de autochtone jeugd .
In het verleden heb ik daar genoeg voorbeelden van gegeven.
Stiekeme engertjes waar je geen ziel in de ogen meer kunt ontdekken
En die vooral weerloze mensen pakken.
De politie durft ze niet aan te pakken net zo min als de kampbewoners.
Groepen die boven de wet schijnen te staan en beschermd worden door ouders en justitie.
Waar zie jij een oplossing Jan zolang er mensen tegen elkaar uitgespeeld worden.

Plaats reactie