Buitenlanders Raus!!

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-04-2014 13:02

Hij voelt zich idd. het grootste slachtoffer van de site; hij heeft z'n best gedaan en zichzelf 7 jaar helemaal gegeven maar helaas...... :roll:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 24-04-2014 13:07

In het verleden waren de moderators wel op de hoogte wat ik schreef en dat was blijkbaar een reden voor een ban.
Als ze de mensen blokken die tegengas geven dan is het toch niet verwonderlijk dat dergelijke lieden de overhand krijgen?
De racisten en facisten kregen altijd de hand boven het hoofd gehouden.
Men verweet mij dat ik alleen maar op het forum was om Libelle te pesten............

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 24-04-2014 13:13

AnneliesGld is op het forum aldaar een topic gestart met de vraag waar alle forummers van vroeger toch zijn gebleven.
Ze mist o.a. Libelle49 (die al een hele tijd (gelukkig) niet meer is gesignaleerd op de site) maar ze vraagt zich ook af waar "Lupine" toch is gebleven.
Ik heb geantwoord dat je een ban hebt gekregen en dat ik niet begrijp waarom..... :grin: :grin: :grin:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 24-04-2014 13:18

Zo is dat :sad:
Erger nog, ze hebben mij een ban gegeven toen ik me uit liet schrijven omdat ik de eer aan mezelf wilde houden.

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2014 07:05

Miss Spatlap alias Libresse is dus op vakantie. Dat houdt in dat de topics een stuk korter zijn nu :lol:

Iemand schrijft op 'vriendelijk' forum dat het beter zou zijn geen topics over Islam en Marokkanen. Nou, ik heb even gekeken, maar de meeste topics daarover zijn geopend door het groepje en niet door b.v. Amber, zoals men wil doen voorkomen.

Trouwens het slaat nergens op want als ik een topic open over b.v. de zuivelindustrie weten een paar van die gasten het nog zo te draaien dat het over Marokkanen of moslims gaat.
Schijnheiligen genoeg op 50+.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 25-04-2014 13:19

Jahahaha, dat was mij ook opgevallen; ik krijg altijd het verwijt dat ik aan "uitlokking" doe, omdat ik altijd islam/moslim/Marokkanen-gerelateerde topics zou openen (hoezo uitlokking eigenlijk?), maar ik heb dat eens nagekeken en dat zijn dus vooral TheDon/Libresse en humor die dat doen.
Net wat je zegt; ook al gaat een topic helemaal niet over het bovenstaande dan weten ze het altijd weer zo te verdraaien dat het daar weer op uitdraait.......
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2014 16:02

Reactie op 'vriendelijk' forum van Benneke. Geniaal!!


Besluit ik maar met een citaat van Bomans:

"In elke stad van enige betekenis wonen wel enige psychisch gestoorden. Uit het gedrag van deze enkelingen de gezindheid van een geheel volk af te leiden behoort tot die vormen van denken die weinig inspanning eisen en dan ook vaak beoefend worden.

Benneke


:rollebol:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 25-04-2014 16:22

Ik heb Benneke ook gecomplimenteerd met zijn bijdrage en dan m.n. met dat citaat van Bomans; natuurlijk wordt dat weer niet op prijs gesteld door theDon die Bomans niet meer van deze tijd vind.
Ik schreef dat dat citaat een hele mooie afsluiter is van het topic omdat het helemaal niet ouderwets is en niet van deze tijd, maar het slaat juist wél de spijker op z'n kop!
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2014 16:40

Ik denk dat theDon zich persoonlijk aangesproken voelde door het citaat :lol:

Plaats reactie