Beschermers van pedofielen heilig verklaard

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Gast

Beschermers van pedofielen heilig verklaard

Bericht door Gast » 27-04-2014 15:53

Vandaag was het dan zo ver. twee mannen, die leiding gaven aan een instituut, met als enig doel onderdrukking van mensen en absolute wereldheerschappij, zijn heilig verklaard. Eigenlijk zouden ze moeten branden in de hel en als G^d gerechtigheid is, dan zitten ze daar ook.
Het zijn ook de mannen, die het mogelijk maakten, dat pedofielen werden afgeschermd voor de wet en dat ze ongestraft hun pedofiele praktijken konden uitvoeren. Zelfs werd er steun verleend bij het zwart maken van de slachtoffers, die vergeefs aanklopten bij de kerkelijke autoriteiten.
Hiermee heeft ook de huidige paus zijn intenties duidelijk gemaakt en het misbruik van kinderen zal onverminderd worden gefaciliteerd.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 28-04-2014 15:43

:barf
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2014 17:37

Dit keer ben ik het niet met je eens Jan. Die heiligverklaring betekent in mijn ogen niets. Toch heb ik respect voor Paus Johannes de 23e die zoveel verandering in de kerk in beweging heeft gezet ten goede.

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2014 20:07

Het betekend beste Nur, een klap in het gezicht van de slachtoffers, die al lange tijd op de deuren van de kerkprelaten bonken en geen toegang kregen, omdat die man in Rome zijn mantel der liefde er over heen gooide.
Let wel, ik heb het niet over de gewone gelovigen, ik heb het over de religieuzen en zij die daar in rangorde boven staan, dat is een puur misdadige organisatie en zou verboden moeten zijn.
Dat die twee leiders van die religieuze criminelen nu heilig zijn verklaard, is absoluut onbestaanbaar in mijn opinie.
Het woord mis dienaar heeft opeens een heel andere betekenis en klinkt als mis dadiger.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 29-04-2014 16:19

Ik volg jouw redenering ook niet Nur :roll:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 29-04-2014 22:47

De arrogantie van het instituut werd dezer dagen nog schrijnender duidelijk. Het statie portret van meneer Gijsen blijft pontificaal hangen in het bisschoppelijk paleis. Men vind de feiten die nu bekend zijn geen aanleiding om hem te verwijderen.
Zijn slachtoffers worden nog weer een keer verkracht.

Onbestaanbaar in mijn ogen en absoluut onbegrijpelijk.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 30-04-2014 14:29

Daar lusten de honden toch geen brood van? Ten eerste begrijp ik zowiezo niets van wat "heiligverklaring" eigenlijk inhoudt; voor mij is het een soort poppenkast (maar dat is mijn persoonlijke mening) alleen besteed aan katholieken.
Dat het portret van Gijssen gewoon blijft hangen nu men weet wat hij voor misdadigs op zijn geweten heeft, vind ik helemaal walgelijk.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie