Politiek is definitief failliet.

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Gast

Politiek is definitief failliet.

Bericht door Gast » 23-05-2014 06:34

Ook deze verkiezingen maken weer duidelijk, dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking zich niet vertegenwoordigd voelt in Brussel en zij hebben met de voeten gestemd. Twee derde is niet wezen stemmen, dat moet toch een signaal afgeven zou je denken. Maar nee hoor, meneer Pechthold vind, dat Nederland overtuigend voor Europa heeft gekozen. Zou meneer Pechthold andere verkiezingen hebben gehouden dan die waarvan op Nederland 1 verslag werd gedaan?
Ook andere partijen zijn euforisch over de "winst" die is behaald en niemand hoor je over het feit, dat twee derde van de Nederlandse bevolking met de rug naar de politiek is gaan staan.
Nee, op 22 mei 2014 is het definitief failliet van de bedrijfstak politiek, overduidelijk aan het licht gekomen. Zou ik politicus zijn, ik zou me doodschamen.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 25-05-2014 21:21

Dat de Europese verkiezingen niet populair zijn wisten we natuurlijk allang, maar de opkomst was hetzelfde als de vorige keer.
Wilders voerde de lage opkomst van nu aan als verklaring voor het feit dat ze waarschijnlijk een paar zetels minder krijgen, maar dat is dus geklets......de PVV heeft gewoon niet de reusachtige overwinning behaald waar men op had gerekend.
Ik heb wel gehoord dat het Front National van Marine le Pen de grootste is geworden voor Frankrijk in het Europese Parlement en dat men graag wil gaan samenwerken met de PVV......slecht nieuws dus....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie