De Schilderswijk is al honderd jaar een enclave

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Gast

Bericht door Gast » 28-05-2013 14:23

Kluppie is er niet.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 28-05-2013 14:26

Wacht maar af.....die komen nog wel.....
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 28-05-2013 15:12

Amber, wedden dat onderstaand artikel straks ook verschijnt op dat forum en helemaal uitgekauwd wordt?

Nederlandse moslims steunen voor driekwart de Syrië-gangers en omschrijven hen als 'helden'. Dit blijkt uit een enquête van onderzoeksbureau Motivaction onder zowel autochtone Nederlanders als Nederlandse moslims van Turkse en Marokkaanse afkomst.


Het onderzoek werd uitgevoerd in opdracht van het NCRV-programma Altijd Wat. Uit het onderzoek blijken grote verschillen in beoordeling van het conflict en de Nederlandse bijdrage aan de strijd in Syrië. Bijna driekwart van Nederlandse moslims vindt het goed dat circa 100 jihadisten in Syrië strijden tegen het regime van president Assad. Onder autochtone Nederlanders keurt 63 procent dit juist af.

Gast

Bericht door Gast » 28-05-2013 15:20

Als je werkelijk "onpartijdig" bent, zet je dat er zelf op.
Maar dan ook wijzen op de door de onderzoekers zelf aangegeven tekortkomingen en manipulatie van de gebruikte gegevens.

Gast

Bericht door Gast » 28-05-2013 15:27

Het antwoord van Marguerite geeft duidelijk aan, dat zij het artikel niet goed heeft gelezen, het artikel is een uittreksel uit het boek Schilderswijk 1920-1985 en 1920 is wel op 7 jaar na 100 jaar.

Wel leuk, dat op de essentie van het verhaal niet wordt ingegaan, de een zegt: "hij kan niet rekenen" en de ander "Staat ook al in een ander topic".

Diepgaander reacties mag je denk ik ook niet verwachten.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 28-05-2013 16:34

Hoe meer jullie schrijven over dat 50+forum hoe meer ik overtuigd ben dat ik daar niet hoef te wezen :thumbsup

On topic: ik ken de Schilderswijk alleen van naam. Uiteraard negatief bedoeld :roll: dankzij de media. Alhoewel ik toch in mijn jeugd vaak in Den Haag geweest ben. Mijn oma woonde daar toen. Sweet memories :D
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie