Laten ze eens aan het werk gaan.

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Gast

Laten ze eens aan het werk gaan.

Bericht door Gast » 13-04-2015 16:43

Waar ik wat moe van wordt, het steeds weer opduiken van Kamerleden, die ergens wat van vinden, waar ze eigenlijk geen donder mee te maken hebben.

Vandaag was er iets met een trein en een ladder en huppekee, er is weer een Kamerlid en die vindt daar wat van. Laat die bijdehandjes nou eens aan het werk gaan en de regering controleren, zodat de burger niet voor en achterlangs genaaid wordt.
Ik kijk veel en graag naar de Kamerdebatten, maar elke keer valt mij op, dat er maar bar weinig Kamerleden aanwezig zijn en als ze aanwezig zijn, dan hangen ze verveeld in een deurpost of op een stoel, er zijn er maar weinig, waarvan ik denk, dat ze enigszins opletten. Dat is overigens ook wel te merken aan de meest waanzinnige voorstellen, die worden gedaan en ook nog worden aangenomen.
Ja, ze zitten te "wats appen" en te "twitteren", dan houden ze contact met de achterban, aan me hoela, ze zitten "one cell" of een ander dom spelletje te spelen.

Dat vrouwtje van die financiële instelling, die ook SM-meesteres speelde in haar vrije tijd, kunnen we die geen Kamervoorzitter maken, gaat ten minste de zweep er een keer over.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 14-04-2015 16:20

:rollebol:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie