De "onverschrokken held".

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Gast

De "onverschrokken held".

Bericht door Gast » 05-05-2015 10:12

Een cartoonwedstrijd, hoe gek kan/mag je wezen?
Je moet toch wel volkomen van God los zijn om het te organiseren en om er aan mee te doen.

Want het gaat in die wedstrijd niet om de cartoon, het gaat er om, wie kan er met een tekening zoveel mogelijk sarren en treiteren.
De cartoon van de Deense tekenaar, dat was eigenlijk de aftrap en daarvan kon je nog zeggen, dat het satire was en er school ook nog wel humor in.

Alles wat daarna kwam, was min of meer een reactie op de reactie vanuit de moslimwereld. Men vond het wel grappig om de moslims weer even op de kast te jagen en zo ontstond er de cultus, om onder de vlag van vrijheid van meningsuiting, de moslims steeds weer even lekker te sarren en te treiteren.

Dat je het één keer doet, dan kan je er nog om lachen, de tweede keer is het al een stuk minder leuk en daarna is het gewoon walgelijk, een ander woord heb ik er niet voor.

Ja, natuurlijk vind ik het ook uitermate verkeerd, dat er vanuit de extreme moslimhoek, gereageerd wordt met (dodelijke) aanslagen, zoals in Parijs en natuurlijk is het van de zotte, dat er een fatwa is afgekondigd op de Deense cartoonist, maar helemaal onbegrijpelijk vind ik het niet.

De "aanslag", die gepleegd werd op de bijeenkomst, waar ook meneer Wilders aanwezig was, is natuurlijk een "gefundenes Fressen" voor hem. Hij kan weer de onverschrokken strijder uithangen, die zich door niets laat tegen houden.

Maar wat was nou die "aanslag" in werkelijkheid? Het waren twee zeer amateuristische figuren, die vooraf hadden kunnen weten, dat ze geen schijn van kans hadden, ze zijn nog niet in de buurt van de toegangsdeuren geweest en er viel slechts een licht gewonde, die was in de enkel geraakt.

Niks explosieven, niks dood en verderf, de enige die iets heeft opgeblazen, dat is meneer Wilders, want het stelde in wezen helemaal niks voor. Sterker nog, ik geloof niet eens, dat het een moslim gerelateerd gebeuren was, de mannen hadden een glas of wat te veel op en hebben toen besloten, dat het wel leuk zou zijn eens aanslagje te gaan spelen.

Maar meneer Wilders zal daar ongetwijfeld heel anders over berichten.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 05-05-2015 13:03

Maar natuurlijk!!
Wilders is een kei in het omturnen van de waarheid.
En als het niet moslimgerelateerd is zorgt hij er wel voor dat dat wel gebeurt :roll:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 05-05-2015 13:22

Het was geen aanslag op Wilders hoewel Wilders zélf het wel zo wil doen voorkomen......zo probeert hij weer slaatje te slaan door een slachtofferrol aan te nemen bij iets dat helemaal niet tegen hem gericht was.Huilie-huilie dus.....
Het ging de daders vooral om de kwetsende anti-islamcartoons die er werden vertoond...ook een zieke reden natuurlijk maar het is een feit dat Wilders daar toevallig één van de sprekers was die allang weg was toen het hele incident zich voordeed.
Het SWAT-team was van tevoren al aanwezig omdat je wel op je vingers kon natellen dat dit een risicovolle bijeenkomst zou zijn.
Een stelletje idioten kon wel eens op het idee komen om hun ongenoegen middels een aanslag te laten blijken? En inderdaad, zo gebeurde het en de enige doden die hierbij zijn gevallen (met dank aan het SWAT-team) zijn die idioten (what in heaven's name were they thinking?)
TheDon opende op het "vriendelijke forum" een topic onder de titel "Eerst Pim en van Gogh en nu Geert?"
Overigens; die vergelijking in de topic-titel slaat helemaal nergens op; Pim werd vermoord door een dolgedraaide autochtone milieu-activist en Theo werd vermoord door een dolgedraaide islam-fanaticus.
Wilders werd door niemand vermoord; het enige wat er die dag werd vermoord was de waarheid (de waarheid volgens Wilders dan) en de daders.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 05-05-2015 16:36

Ah kijk, Libresse inlegkruisje is ook weer present en trekt meteen flink van leer.
Ik had nog een stille hoop, dat met de laatste voorjaarsstorm, ze was weggewaaid. We moeten er maar mee leven.
Maar zeker is, ze heeft niks bijgeleerd, ze reageert nog net zo dom als voorheen, zonde van de tijd geweest dus. :mrgreen:

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 05-05-2015 18:56

Ojee.....ik dacht ze de hele zomer op vakantie was? :sad:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 07-05-2015 00:05

De aanslag op Wilders, ik las vandaag dat hij zelf beweert dat het geen aanslag op hém was.

Ach ja, ik zag ons Libresse spatlapje ook voorbij komen en ons Sari-Donnetje durft dan weer helemaal los te gaan.

Vandaag mooi topic geopend door De Baron en na mijn reactie werd het weer verpest door ons aller Ria en nieuwe vriendjes. Als ik niet gereageerd had was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 07-05-2015 09:13

Misselijke mensen....... :sad:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Plaats reactie