Bezorgde burgers?

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bezorgde burgers?

Bericht door Amber » 19-03-2016 16:30

Wat zou er gebeuren wanneer de zgn. "bezorgde burgers" van tegenwoordig mensen van een merkteken zouden voorzien ten einde ze te criminaliseren en af te zonderen en men vervolgens in ruil voor een paar stuivers diezelfde ‘bezorgde burgers’ zou vragen hun islamitische medeburger te verlinken? Een experiment in de Verenigde Staten waar iemand zich voordeed als campagne-medewerker van fascist Donald Trump laat weinig twijfel bestaan:
Lees de opinie op Krapuul.nl:Hoed u voor de bezorgde burger (klik)
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 19-03-2016 17:22

Het is beschamend en ik schaam me ook, dat er weer mensen bereid zijn, om mensen een zeker dood in te sturen, alleen maar omdat ze tot een groepering, een geloof of volk behoren.
Ik lees en hoor veel nationalistisch gebral en gezwets over hoe groot de vaderlandsliefde is, geïnspireerd op de "heldendaden" van familieleden tijdens de WW II. Als ik de inhoud van het gezwets en gebral nader beschouw, kan het alleen maar zijn, dat de bedoelde voorouders en/of familie zich in die periode als landverraders en aanbrengers van Joden actief waren.

Toevallig heb ik deze morgen op mijn blog er over geschreven, het zal mij benieuwen of er uit de hoek van "de bezorgde burgers" een reactie gaat komen.

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 21-03-2016 15:43

Het alsmaar groter wordende domvolk ..... :shock:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Plaats reactie