Meeste asielaanvragen van Albanezen

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 29-03-2016 20:08

Ik vind je verhaal niet zo warrig, misschien omdat ik vaak wel op jouw lijn zit wat politieke inzichten betreft. Alleen mis ik even de link van micro-economische argumenten van straatarme economische vluchtelingen naar de macro-economie van samenwerkingsverdragen met voormalige sowjet satellieten. Of het moet zoiets zijn als "gaan jullie maar vooruit want iedere binnengehaalde euro is er een" of iets van die strekking, want dat schijnt ook een rol te spelen.

Ik heb overigens dezelfde huiver als jij over Oekraïne. Samenwerking hoeft nog geen aanloop naar EU-lid te zijn maar is het nu echt en uitgerekend op dit moment nodig om dat op nationaal niveau te regelen? Rusland heeft een oneindig veel grotere porseleinkast waar veel meer in kapot kan dan in die van Oekraïne. Zonder meteen alle principes op te geven mag daar van mij best verstandig mee omgegaan worden. Het grensgebied met Rusland verkleinen of erger, elimineren door Europees imperialisme lijkt me niet verstandig voor de stabiliteit.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Ron-de-Noor
lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-03-2016 23:09

Bericht door Ron-de-Noor » 30-03-2016 00:54

Oei, hier is meer te lezen dan ik dacht, morgen maar beter.....
Tenminste.....de parabool was van slag en het ik vanavond op
4 maal 100% gekregen, vijf minuut later belt er een jandoedel of
datte we morrege thuis bennen, want dan wordt er glasvezel aangesloten.

Heb ik toch mooi voor klootjeboer gestaan met gradenboog, kompas,
en zeer geleerd gezicht..........

Na het telefoontje heb ik vast staan kijken of ik stront zag branden :Hello
het aanwijzen ener sukkel in uw onmiddelijke nabijheid, verheft uw eigen geknoei tot vakmanschap

Ron-de-Noor
lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-03-2016 23:09

Bericht door Ron-de-Noor » 31-03-2016 23:03

Goed.........gelezen en geïnformeerd......
Bedankt voor de uitleg.
het aanwijzen ener sukkel in uw onmiddelijke nabijheid, verheft uw eigen geknoei tot vakmanschap

Plaats reactie