Zeer zorgelijk!

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Gast

Zeer zorgelijk!

Bericht door Gast » 02-04-2016 22:03

http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/a ... agen.dhtml

Als de terroristische netwerken in Amsterdam niet snel worden opgerold, is de stad over maximaal anderhalf jaar aan de beurt voor een aanslag. Die voorspelling doet jongerenimam Yassin Elforkani.


Veel mensen in de wijken weten ervan, maar kiezen ervoor hun mond te houden en deze jongeren te beschermen.

Jongerenimam Yassin Elforkani

Tientallen moslimjongeren in Amsterdam zijn volgens Elforkani zo geradicaliseerd dat niets hen meer lijkt te kunnen tegenhouden. ,,De terroristische netwerken staan klaar", zegt de 33-jarige jongerenimam en voormalig woordvoerder van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) in Het Parool. En erger: ,,Veel mensen in de wijken weten ervan, maar kiezen ervoor hun mond te houden en deze jongeren te beschermen.''

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 04-04-2016 16:06

Het zou mij niets verbazen :sad:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 04-04-2016 17:38

Ik had hetzelfde artikel geplaatst op een fb besloten groep. Ik werd daar bijna afgemaakt. Iemand had een tegenbericht er op gezet en deze imam een PVV imam genoemd. :roll:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 05-04-2016 08:28

Een PVV-imam ....... peins peins ..... sorry ik krijg geen beeld :mrgreen:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 05-04-2016 09:56

maryam-ingrid schreef:Een PVV-imam ....... peins peins ..... sorry ik krijg geen beeld :mrgreen:
Dit werd dus door een moslim gezegd en kreeg aardig wat bijval van andere moslims.

Plaats reactie