KKK loopt door opvangkamp asielzoekers in Duitsland

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

KKK loopt door opvangkamp asielzoekers in Duitsland

Bericht door Amber » 10-05-2016 11:01

Wel laf dat deze "mensen" hun provocatie 's nachts uitvoerden: overdag zou toch veel meer effect hebben gesorteerd?
Dat zoiets zomaar kan: ik begrijp er niets van.
Lees er HIER meer over.
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 10-05-2016 15:15

Die lui worden al brutaler en lafhartiger. Soms vraag ik me af waar gaat het heen in Europa.

Gast

Bericht door Gast » 10-05-2016 16:56

Dat zie je toch verkeerd, ik lees alleen iets over een streek van bijzonder bange mensjes. Eigenlijk zijn ze bang in het donker, maar om het risico van een flink pak slaag te ontlopen, zijn ze in het holst van de nacht op pad gegaan. Voor mensen goed wakker zijn en de pantoffels aan hebben, zijn zij alweer weg.

Ze zijn niet brutaal, ze zijn lafhartig, beide kan niet.

Dit zijn zielige figuren, moet je eigenlijk medelijden mee hebben, de stumperds.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 10-05-2016 19:51

Ik vind het zieke geesten. Ik probeer me voor te stellen hoe het zou zijn als dergelijke puntmutsen op het terrein van 'mijn' locaties zouden rondlopen. Van mij mogen ze een knal voor hun harses verwachten. Natuurlijk lopen er op ieder AZC beveiligers rond en 112 is zo gebeld. Een goed contact met de wijkagent kan geweldig helpen, kan ik na een multidisciplinair overleg van afgelopen middag wel concluderen. Maar die puntmutserij doen ze wat mij betreft maar in hun eigen bierkelder.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie