Nederland begint op een open inrichting te lijken

Is iets je opgevallen in het nieuws of zijn er politieke zaken en opinies die je interesseren?
Plaats reactie
Gast

Nederland begint op een open inrichting te lijken

Bericht door Gast » 01-11-2016 17:26

Dachten we met Geert Wilders het absolute dieptepunt te hebben bereikt, blijkt nu, dat het nog veel erger kan.
We hebben nu een werkeloze verslaggever van POWnews en ook de (mede) oprichter van No Surrender, die de trappen van het Binnenhof komen bestormen.
En allemaal een graantje meepikken uit de subsidiepot, want een hobby is leuk, maar het moet wel betaalbaar blijven, toch?

Zouden dan de Jehovagetuigen toch gelijk krijgen?
Ze zeggen, dat het einde der tijden gekenmerkt zal worden door vreemde figuren, valse profeten en dwaallichten, nou daar hebben we er toch genoeg van, dacht ik zo.

De nieuwe stembiljetten worden straks geleverd met rolschaatsen, je kan anders nooit binnen de gestelde tijd langs alle kandidaten op de lijsten. :mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Re: Nederland begint op een open inrichting te lijken

Bericht door Keesvi » 15-02-2017 08:48

Splinteren is een bestuursondermijnend ding. Een linkse meerderheid heeft Nederland bij mijn weten nog nooit gekend. Rechts staat tegenwoordig zo goed als voor vreemdelingenhaat en aantasting van de mensenrechten. Opiniepeilers glipt het langzamerhand door de vingers. Zie ik een nieuw soort anarchie, gedomineerd door social media de overheersende factor worden?
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie