Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 01-12-2016 13:22

Duidelijk een aanwinst voor dat forum..........


:grin: :grin: :grin:

:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Gast

Bericht door Gast » 01-12-2016 17:28

Heintje Davids heeft zich ook weer in de nesten gewerkt, zal zo wel weer afscheid nemen of om de moderator roepen.
Er is eigenlijk geen lol aan om hem klem te zetten, hij doet het steeds zelf al.
Maar ik zal wel weer een waarschuwing krijgen, want hij doet zo zijn best.
Het is echt net de Kleine Komedie.

Gast

Bericht door Gast » 01-12-2016 17:39

Pluk schrijft af en toe ook iets op het Mod. forum en haalt het dan gelijk weer weg. Dat schiet ook niet echt op. :roll:

Toen ik vanmorgen dat epistel van Maguerite las dacht ik nog, zal ik haar om bronnen vragen. Niet gedaan je krijgt van die tante toch geen antwoord meer.

Gast

Bericht door Gast » 01-12-2016 17:58

Jonge jonge, wat een huilebalk is achterlijke gladiool uit Amersfoort.

Het zal mij wel weer een straf in punten of een ban opleveren.

@#@!@#%$#$#@# :evil:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 01-12-2016 19:07

Bladzij 2 van die discussie is inmiddels verwijderd. Ik heb 'm nog net veilig kunnen stellen, uiteraard ook voor eventuele belangstellenden. Er gebeurt niets bijzonders, behalve dat er uitermate mild gereflecteerd wordt op zijn eigen uitlatingen, zoals 'kijk eens naar mijn onderschrift, Jan' gevolgd door 'we hebben het niet over mijn onderschrift' en de confrontatie met zijn tegenstrijdige uitlatingen. Daar flipt hij dus weer eens op...
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 01-12-2016 19:17

Lellebel vliegt nu wel heel erg uit de bocht. Die troela heeft al haar reacties verwijderd en klaagt nu dat ze op dat topic aangevallen is etc. Ik durf niet op haar te reageren, maar Klaas heeft al de vraag gesteld waarom ze haar berichten verwijderd heeft. Wat een serpent is het ook :barf

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 01-12-2016 19:31

Laten we vooral Thijs nu niet voor de voeten gaan lopen:
TheDon schreef:
50plusser.nl schreef:TheDon, wil je binnen topics niet meer naar je onderschrift verwijzen? Je doet jezelf er ook geen compliment mee.
Ik hoef ook geen complimenten Thijs, ik wil gewoon een topic kunnen openen zonder beschuldigd te worden door mensen die nb zelf off -line gaan en mij de schuld in de schoenen schuiven.
Ik open een topic en zou dat zelf verzieken dus door off-topic te gaan, dan ben je toch krom bezig?
Dit is ook niet de eerste keer dat het zo gaat en kan mij dan ook wel voorstellen dat vele hier om deze redenen geen of nauwelijks nog topics openen.
Héél jammer allemaal.
Maar goed Thijs, jij bent de baas en zal mij aan je regels houden.
Maar dan zijn we er nog niet. Lees en huiver:
Libelletje schreef:Thijs, we worden gewoon monddood gemaakt. Jij ziet het misschien niet, maar het is wel zo.

Gisteren ook op een topic, over Italië, Milaan. Ik had op een ander topic iets over Palermo geschreven dat burgers ook daar de straat op waren gegaan.

Daar is nota bene op gereageerd door Life of Lucia dat het over een grondwetswijziging ging. Ja, daar ging het deels over, maar ook over Palermo en Sicilië.

En dan begint dat zuigen en melken: waar heb jij het gezien? Ik heb niks gezien. Waar staat het dan? Wat wil je er mee zeggen? Ja, nou ben ik ook benieuwd gaat over de rechtstaat.

En precies zo gaat het nu tegenover the Don.

Het is een vuil en geniepig spelletje. Je kunt nét je vinger er niet op letten, ze blijven nette taal uiten, maar ik wordt er kotsmisselijk van.

Mijn beste Thijs, de sfeer is ziek.

Hij was niet goed toen er gescholden werd, dat is zeker, maar alles beter dan dit geniepige gezuig.

Fijne avond
Annette
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 01-12-2016 19:33

Maar Kees, het is toch prachtig hoe Thijs zijn reactie is naar Lellebel en RobJ? Ik zit hier te genieten nu :party

Gast

Bericht door Gast » 01-12-2016 19:38

Thijs reageert heel beheerst en to the point.
En ook jopie de stoker kreeg lik op stuk.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 01-12-2016 20:26

Dat bedoel ik en ik zit daar ook met bewondering naar te kijken. Maar ik sta wel volledig achter zijn m.i. oprechte streven om pittige discussies mogelijk te maken op een pluriform forum. Ik wil dat stel niet weghebben maar dat ze zich gedragen en erkennen dat ze gelijk of ongelijk hebben zonder meteen tot destructief, grensoverschrijdend gedag te vervallen of, als dat niet werkt het slachtoffer uit te hangen.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie