Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 23-04-2016 06:34

Chess schreef:Hoeveel woorden staan er in deze tekst die jullie moeten opzoeken, qua betekenis ??
Je moet niet zo voeren want dan kan ik het echt niet meer laten...

Effe serieus; forum is voor vermaak? Vooruit, doe ik dan maar even aan mee. ;-)
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 23-04-2016 07:30

Goh wat leuk, dat ik nog steeds voortleef in de belevingswereld van TheDom.
Ja het klopt, ik heb hem zeer frequent op de vingers getikt en het meest vanwege het onderscheid tussen kennen en kunnen en ook liggen en leggen gaf nog wel eens problemen.

Nu zal het me normaal gesproken aan de bips oxideren, maar als iemand weer eens loopt te blazen (en dat deed hij ook zeer frequent), over de door hem behaalde uitmuntende resultaten bij een taaltest, dan kan ik me niet inhouden en gaat hij taalkundig onder de microscoop. Wat je dan aan onwetendheid ontdekt, het grenst aan analfabetisme en valt m.i. onder de term zeer ernstig laag geletterd.

Nu valt het mij steeds weer op, dat die zeer ernstig laag geletterdheid, het meest voorkomt bij de figuren, die zich zo opwinden over de traditie en cultuur. Er zijn er bij, die zetten onder elke bijdrage op een forum: "Als je onze tradities niet eert, ben je Nederland niet weerd".

Dat hij er nu nog steeds darmkrampjes van heeft, doet me deugd.

Ron-de-Noor
lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-03-2016 23:09

Bericht door Ron-de-Noor » 24-04-2016 12:37

Zijn de welpjes soms zo vrolijk omdat de akelige akela er niet is?
het aanwijzen ener sukkel in uw onmiddelijke nabijheid, verheft uw eigen geknoei tot vakmanschap

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 25-04-2016 00:57

Ligt het aan mij of worden de reacties op het "vriendelijke forum" met de dag infantieler ?

Nandes en Kees blijven het proberen met een ongekende vasthoudendheid maar het is echt trekken aan een dood paard.....

:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2016 07:58

Chess schreef:Ligt het aan mij of worden de reacties op het "vriendelijke forum" met de dag infantieler ?

Nandes en Kees blijven het proberen met een ongekende vasthoudendheid maar het is echt trekken aan een dood paard.....

:wave
Nee hoor Chess, ligt niet aan jou. Het valt mij ook op. Ik ken 4 jarigen die meer verstand bezitten dan het zootje wat daar op dat forum ronddwaalt.

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2016 10:34

Ik heb net een mail gestuurd naar Thijs met de volgende inhoud:
Je weet, ik lees vrij frequent mee op jouw forum en ik verwonder me er over, wat men elkaar zonder enig ingrijpen van jou kan/mag aanwrijven. Vanmorgen las ik toch iets, waarvan ik zou zeggen, “Dit gaat alle perken te buiten”.
Ik voeg een schermafdruk bij van de door mij gewraakte posting in de discussie Bajes-azc geplunderd.
Naar mijn mening wordt hier Chess in bedekte termen uitgemaakt voor pedofiel.
Uiteraard zal de schrijver beweren, dat hij dat niet heeft bedoeld, maar dat zijn in mijn ogen smoesjes.

m.vr.gr.

Jan Rutgers.


http://www.50plusser.nl/?page=ontmoet&p ... x3T1ctf1ZU

Nu is Chess best in staat voor zichzelf op te komen, maar ik denk, dat het geen kwaad kan om Thijs ook nog even extra te attenderen op de misselijkmakende teksten, die men meent te moeten produceren.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 25-04-2016 11:10

Het is wederom te grof voor woorden als je leest wat sommige mensen daar menen te moeten plaatsen.
Antwoord Thijs eigenlijk wel op zulke pb'tjes?
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2016 11:32

Op PB weet ik niet, maar op mailtjes reageert hij naar mij in ieder geval wel.

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2016 12:11

En ziet, Robbieboy heeft twee strafpunten voor trollen. :Hello :ole :mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 25-04-2016 19:03

Jan Rutgers schreef:Ik voeg een schermafdruk bij van de door mij gewraakte posting in de discussie Bajes-azc geplunderd.
Naar mijn mening wordt hier Chess in bedekte termen uitgemaakt voor pedofiel.
Ook naar mijn mening. Ik had natuurlijk ook een screenshot moeten maken want hij heeft zijn tekst korte tijd na plaatsing wat afgezwakt, inderdaad, meer bedekt.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie