Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 26-04-2016 21:22

Jan Rutgers schreef:De vraagsteller had haarfijn aangevoeld, dat dit de juiste plaats was om deze vraag te stellen, gezien de grote mate van ervaringsdeskundigheid, als het gaat om het hebben van een verstandelijke beperking.
Vind je het erg dat ik je suggestie ietwat serieus in de praktijk heb gebracht, Jan? Ik zal wel weer het e.e.a. over me heen krijgen...
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2016 21:24

Heerlijk de reactie van Kees!

HBronswijk schreef:
[Ik doe sinds kort stage in een dagcentrum als begeleider. In ons dagcentrum zitten volwassenen met een verstandelijke beperking.

Ik had graag geweten hoe belangrijk het is om veel feedback te vragen en te krijgen van je collega's als je nieuw bent?]


Antwoord Kees:

Je vraag is volstrekt duidelijk maar voor mij niet helemaal het perspectief. Denk je hier op het forum veel ervaring aan te treffen met begeleiding van verstandelijk gehandicapten of juist vanuit mensen met verstandelijke handicap?



:lol:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 26-04-2016 22:17

Er wordt zo traag gereageerd dat taalkundige aanpassingen ruimschoots mogelijk zijn. Daar is toch geen aardigheid meer aan? Nou ja, het zal onverteerbare stof tot nadenken zijn voor hersengeamputeerden.

Kon die tekst zelfs nog aanscherpen tot:

Je vraag is volstrekt duidelijk maar voor mij niet helemaal het perspectief om er een adequaat antwoord op te kunnen geven. Mijn expertise ligt meer op het terrein van de psychiatrie maar van daaruit heb ik mogelijk ook wel wat tips. Denk je hier op het forum ervaring aan te treffen met begeleiding van verstandelijk gehandicapten of juist vanuit mensen met een verstandelijke beperking?

Ik vind het wel even goed zo.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2016 22:46

Keesvi schreef:Er wordt zo traag gereageerd dat taalkundige aanpassingen ruimschoots mogelijk zijn. Daar is toch geen aardigheid meer aan? Nou ja, het zal onverteerbare stof tot nadenken zijn voor hersengeamputeerden.

Kon die tekst zelfs nog aanscherpen tot:

Je vraag is volstrekt duidelijk maar voor mij niet helemaal het perspectief om er een adequaat antwoord op te kunnen geven. Mijn expertise ligt meer op het terrein van de psychiatrie maar van daaruit heb ik mogelijk ook wel wat tips. Denk je hier op het forum ervaring aan te treffen met begeleiding van verstandelijk gehandicapten of juist vanuit mensen met een verstandelijke beperking?

Ik vind het wel even goed zo.
:lol: U moet ook niet zulk moeilijke taal bezigen meneer Kees. :wink: En nu hoop ik maar dat Robby boy om uitleg komt vragen :ole

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 27-04-2016 01:43

Jan Rutgers schreef:
Ik voeg een schermafdruk bij van de door mij gewraakte posting in de discussie Bajes-azc geplunderd.
Naar mijn mening wordt hier Chess in bedekte termen uitgemaakt voor pedofiel.
Uiteraard zal de schrijver beweren, dat hij dat niet heeft bedoeld, maar dat zijn in mijn ogen smoesjes.


Jan, zou ik die schermafdruk ook van je kunnen krijgen ?



:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Gast

Bericht door Gast » 27-04-2016 17:13

Verbeeld ik me dat nu of worden er toch nog steeds erg veel topics geopend, waarbij het gaat over het wel en wee rond de nieuwe medelanders?
In weerwil van wat TheDom schrijft in het topic van de moderators, zijn het er naar mijn gevoel zeker zoveel als voorheen, als het er niet meer zijn.
Het is wel zo, dat er veel minder positieve dingen worden gemeld en het gaat tegenwoordig meer om het in een kwaad daglicht stellen van de asielzoekers.
Daarbij is in mijn perceptie (dat woord mag ik hier toch wel gebruiken?) ook zo, dat de agressie vanuit de groep Libelleke is toegenomen, men reageert nog feller en vrijwel direct vol op de persoon.
Ik heb niet de hoop of de intentie, door mijn aanwezigheid, de sfeer op het vriendelijk forum ook maar iets ten goede zal veranderen, integendeel, ik denk dat mijn aanwezigheid de zaak tot ver boven het kookpunt zou opvoeren.
Ik verwonder me dan ook in hoge mate, dat mensen na een periode van, al dan niet gedwongen afwezigheid toch nog mogelijkheden (b)lijken te zien, om tot een normale dialoog te komen. Die illusie heb ik al lang niet meer.

Gast

Bericht door Gast » 27-04-2016 17:45

In een dialoog met die mensen geloof ik niet meer, vandaar dat ik niet reageer op topics.
Mij valt op dat alles ook maar aangewend wordt om negatief op te reageren. Het begint een sport te lijken, ouwe lullengezeik noem ik dat. Niets deugt, ouderen worden uitgeroeid, moslims deugen niet, de Islam deugt niet, de regering deugt niet, het is allemaal kommer en kwel. :roll:

Gast

Bericht door Gast » 27-04-2016 21:50

Nur schreef:In een dialoog met die mensen geloof ik niet meer, vandaar dat ik niet reageer op topics.
Maar wat is er dan nog voor interessants op dat forum, zo interessant, dat jij toch weer op dat forum wilt verkeren? Ik zie alleen een groep figuren, die al dan niet in gezamenlijk overleg mensen afzeiken, de mond snoeren en zeer persoonlijk aanvallen. Ik kijk nu al een flinke tijd alleen maar toe en wat ik dan zie, daar wordt ik absoluut niet vrolijk van.
Nur schreef: Mij valt op dat alles ook maar aangewend wordt om negatief op te reageren. Het begint een sport te lijken, ouwe lullengezeik noem ik dat. Niets deugt, ouderen worden uitgeroeid, moslims deugen niet, de Islam deugt niet, de regering deugt niet, het is allemaal kommer en kwel. :roll:
Ja en laat dat het nou zijn, wat in een ver verleden, door hen aan mij werd verweten.

Ik verwijt niemand iets, wie ben ik omdat te kunnen doen, maar ik ben op zoek naar drijfveren, zodat ik het begrijp.

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2016 00:20

Jan, 50plusser heeft meer onderdelen dan alleen het forum. Vandaag heb ik gereageerd op een topic geopend door Kees. Met Kees kan ik hier over discussiëren, de anderen laat ik links liggen.

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2016 09:24

Nur schreef:Jan, 50plusser heeft meer onderdelen dan alleen het forum. Vandaag heb ik gereageerd op een topic geopend door Kees. Met Kees kan ik hier over discussiëren, de anderen laat ik links liggen.
Ja Luci, dat snap ik, dat van meer dan alleen dat forum, maar als ik dan kijk naar wat mijn voorkeur zou hebben, dan kom ik toch weer bij het forum uit.
Het prikbord, daar heb ik niks mee en om op 50plusser nu weer een blog te starten, met elk uur het gehijg van een permanente ban in mijn nek, daar heb ik ook geen trek in. Blijft dus het forum over en dan juist dat deel, waar een stel hersengeamputeerden de dienst menen te moeten en mogen uitmaken.
Let wel, ik bekritiseer jouw keuze niet, ik snap alleen niet, dat jij en met jou nog anderen, daar binnen dat regiem kunnen/willen functioneren.

Dat ik in het verleden een aantal keren, ondanks de opgelegde ban, toch op het forum kwam, dat was alleen maar om het clubje van Libelleke te sarren, met name The Dom, want die was altijd heel snel aan het roepen: "Hij is er weer, kijk eens die gek heeft weer de ban omzeild! Doe hem er even snel af gooien moderator!"
Dat vond ik wel leuk en dan de verhalen over hoe hij wel wist hoe ik het deed, hilarisch. Hij heeft er net zoveel sjoeche van als een kip van glazen wassen.

Plaats reactie