Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 28-04-2016 19:59

Ik kan het eigenlijk niet verkroppen om dat forum te laten aan dat stel ongeciviliseerden en geen tegengeluid te laten horen. Dat geeft misschien enkele wat meer geciviliseerden de moed om ook te reageren en daarmee natuurlijk het tegengeluid weer wat meer stem te geven. Negeren van ad hominems en andersoortige onderbroekenlol lijkt me daarbij geen slecht idee. Of me dat altijd zal lukken is een andere kwestie.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2016 21:16

Dat jij Kees en jij Luci, de courage hebben en het op kunnen brengen daar tussendoor te laveren, verdient bewondering, maar begrijpen doe ik het (nog steeds) niet. Laat ik het anders stellen, zou ik me daar nu tussen begeven, dan was er binnen de kortste keren een bak heibel in de tent en kreeg ik een ban tot zeker 4025.

Lijkt me dus verstandig niet toe te geven aan de soms optredende aandrang mezelf weer in te schrijven en een paar figuren even flink derlui vet te geven. :mrgreen:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 28-04-2016 22:19

We kunnen van mening verschillen over het percentage van de bevolking. 30% 'met een andere mening', c.q. te kort door de rechtse bocht, wordt vaak genoemd en dat is al vele decennia tamelijk stabiel maar hoe groot daarvan is het percentage dat zich echt manifesteert? En dat is door de opkomst van de social media natuurlijk explosief toegenomen. Evenals dat van links, lijkt mij.

Toch bekruipt me het gevoel dat dat kleine percentage van rechtse agressors het veel teveel voor het zeggen heeft gekregen. Het gaat steeds meer om oneliners, soundbites en clickbates, oftewel de taal van het Derde Rijk, die zoveel ellende heeft voortgebracht. Het spijt me voor hen (of eigenlijk spijt het me niet om het te uiten) maar Geert Wilders toont me iets teveel overeenkomsten met Adolf Hitler in zijn aanloopjaren. Dat mag ik van dat clubje natuurlijk niet zeggen maar ik ervaar het wel zo en dat vind ik schokkend.

Dat jij je vingers en je mond er niet meer aan wilt branden, Jan, begrijp ik. Wel jammer, want je weet doorgaans wel de vinger op de zere plek te leggen als kern van de zaak.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 28-04-2016 22:20

Heb toch maar even op Robje gereageerd. Hij moet niet het gevoel krijgen overal mee weg te kunnen komen.

Maar, boeien doet het me niet echt........
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2016 22:40

Het is niet zo zeer, dat ik er de vingers (en de mond) niet meer aan wil branden, maar het is me ook de moeite niet waard, mijn prioriteiten liggen elders.
Volgende maand 9 mei, hoor ik of de tumoren van mijn longkanker, door de bestraling zijn verminderd of verdwenen en zo niet, wat dan mijn perspectieven zijn en welke tijdsduur daaraan verbonden is.
Wij hebben hier in huis dus al genoeg spannende tijden en kunnen best zonder die van 50plusser.

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 28-04-2016 22:57

Snap ik volkomen Jan, maar ik laat me ook niet zomaar even uitmaken voor pedofiel, dat zul je snappen.

Ik snap ook dat je met andere dingen bezig bent. Ik heb 5 jaar geleden de ergste vorm van huidkanker gehad maar ben inmiddels weer gezond verklaard, maar me zus kreeg dinsdag te horen dat de een verdacht knobbeltje heeft in haar borst. Maandag weer naar het ziekenhuis voor de uitslag. Ik ga haar natuurlijk bijstaan.......

50plusser zit vol debielen die geen enkele discussie kunnen voeren en ze iets leren is een utopie.......
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 28-04-2016 23:02

Gaat ie dan:

RobJ59 schreef:
Beetje aan het het flippen? Leg eens haarfijn uit wat jij insinueert?

Als jij wilt ontkennen dat je Chess verdacht wilde maken van pedofiliteit dan raad ik je ernstig aan om je mond te gaan spoelen en dan druk ik me heel mild uit. Toevallig sta ik evenals jij meestal vroeg op en las je aanvankelijke commentaar over jongetjes, aangevuld met meisjes. Daar heb ik tot mijn grote spijt geen screenshot van gemaakt want je hebt dat korte tijd later afgezwakt naar 'kindertjes'. Wat mij betreft was je daarvoor minstens een maand het forum afgeflikkerd want de grootste en enige viespeuk in dit verhaal ben jij met je vermoorde onschuld gedrag.

Je vraagt erom en je krijgt het. Daar zal ik de wrange vruchten wel van mogen plukken maar het zij zo. Misschien is het wel goed voor mijn gemoedsrust om even niet met misbaksels van dergelijk kaliber geconfronteerd te worden.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 28-04-2016 23:07

Mijn hemel... Ik heb inmiddels ook wel meer dan genoeg kwaadaardige tumoren in mijn directe omgeving meegemaakt, al dan niet met fatale afloop.

Wat doen mensen elkaar toch aan?
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 28-04-2016 23:08

Robje gaat nu met de achterban overleggen hou hij hier nog een draai aan kan geven.... Of hij reageert helemaal niet meer.

Maar ook dan is hij nog niet van me af........

:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Gast

Bericht door Gast » 28-04-2016 23:18

Chess schreef:Robje gaat nu met de achterban overleggen hou hij hier nog een draai aan kan geven.... Of hij reageert helemaal niet meer.

Maar ook dan is hij nog niet van me af........

:wave
Ik denk dat Robje druk overleg heeft met Thijs zoals hij dat voorheen deed toen met dat geintje met Jan. Ook toen heeft hij zich eruit kunnen kletsen dat men hem verkeerd begrepen had. Achter de schermen heeft hij toen gelijk contact gezocht met de Mod. en Thijs.

Plaats reactie