Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 16-07-2015 17:19

Nurtje verspil je tranen niet aan dat soort mensen ...
Domvolk gevuld met bagger.
Wat verwacht je daar nou van.
Dit soort lieden mag jou geen pijn doen hoor.
Compleet negeren en je focussen op normale mensen.
Zoals wij :roll: :lol: :grin:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 16-07-2015 17:26

maryam-ingrid schreef:Nurtje verspil je tranen niet aan dat soort mensen ...
Domvolk gevuld met bagger.
Wat verwacht je daar nou van.
Dit soort lieden mag jou geen pijn doen hoor.
Compleet negeren en je focussen op normale mensen.
Zoals wij :roll: :lol: :grin:
Gelijk heb je! :rollebol:

maryam-ingrid
superlid
Berichten: 1929
Lid geworden op: 14-05-2013 20:25

Bericht door maryam-ingrid » 17-07-2015 09:16

Goed Zo :mrgreen:
Carpe Diem, het kan zo maar voorbij zijn . . .

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2016 16:42

Zit ik zo'n beetje hier terug te lezen en zie hoe het 'vriendelijk' forum toch een impact had op dit persoontje. Sinds eergisteren vrijwillig opgestapt daar en vanmorgen merkte ik een ban te hebben, je blijft lachen!

Thijs krijgt nog een e-mail met de mededeling dat ik melding en aangifte doe van discriminerende en racistische reacties op het forum van zijn site.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 14-03-2016 17:01

Heel goed;kijken hoe hij daar op reageert.
Heeft niemand dat ooit eerder gedaan?
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2016 17:02

Volgens mij niet. Ik weet dat Nicolaas er wel mee bezig is.

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2016 17:03

Klaas stuurde me dit in een e-mail.

Als u de moderator bent voor de berichten die op het forum van uw site worden geplaatst en als het bericht een belediging, laster of een racistische opmerking bevat, is het mogelijk dat u als “eindredacteur” aansprakelijk wordt gesteld op basis van de geldende perswetgeving. Het is daarom van groot belang dat u de berichten op uw site controleert en die berichten verwijdert die in strijd zijn met de wet.

zie: http://www.symantec.com/region/nl/resources/forum.html

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2016 17:28

Wat mij dan weer hogelijk verwondert, dat het vrouwtje uit Limbabwe, zonder restrictie mag plaatsen, dat men de vluchtelingen maar uit vliegtuigen moet dumpen. De schoonvader van Willem Alexander deed dat immers ook?

Er klonk nog net geen applaus.

Het lijkt mij toch een op zijn minst een heel kwalijke opmerking, die je als fatsoenlijk forumeigenaar nooit op jouw forum zal tolereren.

Dat geldt ook voor de opmerking van TheDon, die stelde: "We weten toch allemaal, wat een kut mentaliteit die moslims hebben" Hij schreef K^t, maar bedoelde dus kut, daar bestaat m.i. geen twijfel over.

Het valt mij van Thijs enorm tegen, dat hij dat zonder blikken of blozen door laat gaan.

Overigens vond ik wel, dat Thijs niet ten onrechte aan zowel Lucia als Chess een reprimande uitdeelde. De opmerkingen waren duidelijk over de schreef.

Ik snap best, dat je het denkt, dat doe ik ook, maar je kan dat niet zomaar in het openbaar schrijven, dan moet je bedacht zijn op reprimandes.

Blijf jij nou maar lekker aktief op dit forum Lucia, dat is beter voor jou, beter voor je hart en vooral beter voor je algemeen welbevinden.

Ik ben in ieder geval blij, dat ik al eerder de handdoek in de ring heb gegooid, het is gewoon een verzameling geworden van allerlei zeer (extreem) rechtse figuren. Daar voelde ik me absoluut niet meer op mijn plek.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 14-03-2016 17:40

Het soort opmerkingen zoals je die hierboven debiteerde Jan, waren voor mij de redenen om onlangs de mededeling te doen dat een flink aantal forummers aldaar me echt de neus uitkwamen en dat ik, als ik er niet ook nog een weblog had gehad, ook liever mijn complete en ook nog eens nét betaalde lidmaatschap had opgezegd.
Maar ja, dat weblog hè......
Lekker hier blijven Nur.....veel leuker. ... :grin: :thumbs-up:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 14-03-2016 17:44

Jan, hebben Chess en ik een reprimande gekregen? Weet ik niets van. Wel merkte ik vanmorgen dat ik een blauw banscherm heb.

Plaats reactie