Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
TRUDY
lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 03-10-2013 13:52

Bericht door TRUDY » 30-03-2016 17:01

Ziek maar lekker uit dan

Gast

Bericht door Gast » 30-03-2016 22:00

Lees ik net op het vriendelijke forum, dat er 15 potentiële moderatoren zich hebben gemeld. En gelijk komen de "rechtse balletjes", onder de bezielende leiding van Libelletje en beginnen de eventueel aan te stellen moderator(en) al te betichten van partijdigheid en voorkeuren voor de linksen. Nou tot zo ver dus de aanmeldingen. Het zou mij niet verbazen, als de hele bups afhaakt.

Thijs kan beter het hele forum opdoeken, zolang het clubje rond Libelletje er nog rondwaart, zal het nooit meer wat worden en zal iedereen met een weerwoord, worden weggepest.
Het gaat hierbij om Libelletje, TheDon, RobJ59, Douwe, Jalis, Rianne43, Tympaan en Fyrano. Zijn die verdwenen, dan is er een kans, dat het forum zou kunnen blijven bestaan, maar zoals het nu is, geef ik er geen krentenbol voor.

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 30-03-2016 23:13

Jan, je vergeet een van de meest gemene en achterbakste te noemen..... Humor.

En bij Ron1 heb ik ook zo me bedenkingen.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Gast

Bericht door Gast » 30-03-2016 23:33

Vanmiddag bij mijn dochter heb ik dat topic ook gelezen en de reacties vond ik eerlijk gezegd hilarisch. Ze knijpen hem nu al voor wie er moderator wordt en dat wordt straks een gekrakeel van je welste als de moderators benoemd zijn en punten uit gaan delen. Denk maar dat ze proberen uit te vissen welk lid mod. is. Robj59 vroeg al of het bekend gemaakt wordt wie de mods. worden. :roll:

Ik vond het wel vermakelijk te lezen hoe dat boeltje bezig is. :lol:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 31-03-2016 06:45

Uit de verwachting van de moderatie vooral vanuit 'ons' kamp spreekt voor mij overduidelijk hoezeer ze beseffen dat ze verwerpelijk bezig zijn. Misschien op enkelen na, zoals moraalridder Douwe na, die echt een verkokerde blik heeft met zijn "Thijs, lees eens terug". Zelfs dat aankondigingsitem over de werving van moderators is ernstig vervuild. Een stel dreinende pubers is het. Ik hou het in ieder geval voorlopig voor gezien.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 31-03-2016 10:10

Elke moderator is door hen al vooraf gediskwalificeerd, want het is er niet eentje uit eigen gelederen en dus niet onpartijdig en komt wraak nemen.
Ook dit wordt dus een mislukking.

Maar ik moet eerlijk zeggen, Thijs heeft het over zichzelf afgeroepen, geen medelijden dus.

Gast

Bericht door Gast » 31-03-2016 11:21

Jan Rutgers schreef: Maar ik moet eerlijk zeggen, Thijs heeft het over zichzelf afgeroepen, geen medelijden dus.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Daarbij tolereert Thijs ook discriminatie en racisme op het forum waardoor leden opstappen.

Ik heb bewondering voor Blieb dat die het zolang volgehouden heeft.

Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 31-03-2016 13:40

Chess schreef:Jan, je vergeet een van de meest gemene en achterbakste te noemen..... Humor.

En bij Ron1 heb ik ook zo me bedenkingen.
Ook Bas12 mag wat mij betreft in het rijtje;die kan er ook wat van! :roll:

Tympaan schreef:
Maar gezien het plotselinge zwijgen van een aantal forumleden vrees ik het ergste. Vermoedelijk proberen zij op deze wijze, door zich als moderator op te werpen, 'wraak te nemen'
Mag ik eventjes héél hard lachen? Zo de waard is........ :roll: :roll:
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Gast

Bericht door Gast » 31-03-2016 14:41

Ja hé, als je elke galbak op die lijst gaat zetten, dan blijven er maar heel weinig over hoor, zit je straks in je uppie, daar is ook geen zak aan hoor! :mrgreen:

Maar ik volg het handeltje met meer dan gewone belangstelling en ik moet zeggen, dat ik steeds minder de aandrang voel om te reageren. Niet dat ik kan reageren, want ik heb geen account meer, maar soms dan jeuken me de handen, ken je dat?

Het is wel veel vermakelijker, zo op afstand.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 31-03-2016 17:41

Ook ik moet bekennen dat ik me op dit moment read only veel meer zit te amuseren dan reagerend. Vooral paranoïde opmerkingen als "moderators zullen degenen wel worden die zich nu stilhouden" zie ik graag. :rofl1 Wat een geestelijk labiel stel is het toch eigenlijk. Grote bek en piepklein hartje.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Plaats reactie