Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Ron-de-Noor
lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-03-2016 23:09

Bericht door Ron-de-Noor » 31-03-2016 22:42

Ze hebben wel degelijk in de gaten dat ze de afgelopen tijd 'misbruikt'
hebben om eens even lekker alle remmen los te gooien.

Ik hoop alleen dat er een paar flink op hun bek gaan.
Ben niet haatdragend hoor, maarre.........
het aanwijzen ener sukkel in uw onmiddelijke nabijheid, verheft uw eigen geknoei tot vakmanschap

Gast

Bericht door Gast » 01-04-2016 19:44

Och, och toch. Nu wordt Nicolaas er van verdacht geínfiltreerd te hebben op het topic Oekraïne referendum. Libresse, ongelofelijke stoker. :roll:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 01-04-2016 21:12

Nur schreef:Och, och toch. Nu wordt Nicolaas er van verdacht geínfiltreerd te hebben op het topic Oekraïne referendum. Libresse, ongelofelijke stoker. :roll:
Viel me ook op. Eucalypta (vind ik een mooie naam voor een heks) dramt gewoon door als ze niet meteen genoeg bijval krijgt. :barf
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 03-04-2016 11:31

Keesvi schreef:
Nur schreef:Och, och toch. Nu wordt Nicolaas er van verdacht geínfiltreerd te hebben op het topic Oekraïne referendum. Libresse, ongelofelijke stoker. :roll:
Viel me ook op. Eucalypta (vind ik een mooie naam voor een heks) dramt gewoon door als ze niet meteen genoeg bijval krijgt. :barf
Kees, ook jij wordt verdacht je aangemeld te hebben als Mod. :lol:

Ik heb medelijden met degene die straks Mod. is. Of misschien zou die beter moeten weten :wink:

Ron-de-Noor
lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-03-2016 23:09

Bericht door Ron-de-Noor » 03-04-2016 12:09

Nur schreef:
Kees, ook jij wordt verdacht je aangemeld te hebben als Mod. :lol:

Ik heb medelijden met degene die straks Mod. is. Of misschien zou die beter moeten weten :wink:
Wat kan een mens een pret hebben, hè........
Leedvermaak.....maar ze hebben het dik verdiend,
na alle frustratie die ze teweeg gebracht hebben.
het aanwijzen ener sukkel in uw onmiddelijke nabijheid, verheft uw eigen geknoei tot vakmanschap

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 03-04-2016 13:10

Nur schreef:Kees, ook jij wordt verdacht je aangemeld te hebben als Mod.
Ik weet het. Laat ze maar lekker zweten. :upup:
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 03-04-2016 13:27

Klaas wist me te vertellen dat hij tot zijn grote verbazing een e-mail gekregen had van Thijs met de vraag of hij Mod. wil zijn.
Natuurlijk zit Klaas daar niet op te wachten.
Klaas heeft regelmatig e-mailcontact met Thijs en wijst hem dan netjes op alle discriminerende en racistische uitlatingen op het forum.

Gast

Bericht door Gast » 03-04-2016 14:53

Er valt weinig meer te modereren, behalve Nandes en incidenteel de Baron, is er niemand meer, die nog weerwoord geeft en dus kunnen de rechtse balletjes het genoeglijk met elkaar eens zitten zijn.

Libelletje pist van genoegen bijkans in de broek, omdat in de Volkskrant een redacteur zijn mening geeft. Het past wel in haar straatje en dus beleeft ze bijkans een orgasme. Ach laat haar maar, ze mag wat mij betreft het hele forum hebben, ik hoop dat ze er in stikt.

Benneke
lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 27-03-2016 18:31

Bericht door Benneke » 04-04-2016 16:56

Het is inderdaad vermakelijk om te lezen hoe ongerust ze wel niet zijn en zóóóóó'graag willen weten wie er moderator worden..
Zelf ga ik ondanks alles gewoon door op het forum, indachtig de prachtige limerick van John O'Mill:

Een fel papenvreter uit Leiden
Die alles wat Rooms was wou mijden
Heeft heel consequent
Tot het bittere end
Het kruis uit zijn broek laten snijden


Benneke
Wie lacht niet, die de mens beziet

Gast

Bericht door Gast » 04-04-2016 17:13

Ik denk te weten, wie er als moderator gaan functioneren.
Je hoeft daar geen genie voor te zijn, het volgen van de gebeurtenissen gedurende de laatste dagen maken het, samen met de opmerkingen van Thijs wel duidelijk.
Of hij een goede keus heeft gemaakt? De tijd zal het leren, maar ik vrees, dat het forum (het discussie deel over politiek etc.) niet eerder tot rust zal komen, alvorens de al eerder door mij genoemde personen worden verwijderd.

Men heeft zich nu en masse gestort op de taak, Nandes het leven zo zuur te maken, dat ook hij de pijp aan Maarten geeft.

Plaats reactie