Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Amber
Site Admin
Berichten: 2695
Lid geworden op: 13-05-2013 14:52

Bericht door Amber » 04-04-2016 17:26

Gelijk heeft-ie. Ik vond het toch al knap dat hij nog zo lang stand hield.
Ik vertik het ten enen male om er nog terug te komen.
Ik rommel alleen nog een beetje op mijn weblog en that's it!
Afbeelding
Respect voor iedereen, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, geloof en sexe
Klik op www hieronder en je komt vanzelf op mijn weblog.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 10-04-2016 11:06

Voorlopig wordt het niets met de moderatie op dat gezellige forum. Inmiddels ben ik meerdere uitingen tegengekomen over de saaiheid die is toegeslagen. Ik kan het even niet laten...
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 10-04-2016 11:48

Het is niet altijd een succes, als je wens wordt vervuld.
Men heeft nu de "linkse kliek" a.k.a. "de Moslim knuffelaars" weggetreiterd en zit het nu gezellig met elkaar eens te zijn en daar is geen zak aan.
Het forum is nu verworden tot een veredeld naaikransje, voordien werden er punten en bans aangenaaid en ja als je eenmaal aan dat naaien gewend bent geraakt en volleerd matennaaier bent, dan valt het geluk jouw kant op, als je deel mag nemen aan het naaikransje van Loezie of op de koffie mag bij Maartje.

I love it, when a plan get to gether
:mrgreen: :mrgreen:

:lik mijn reet:

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 10-04-2016 13:42

Om over klessebessen, legpuzzels en welterusten foto's nog maar te zwijgen. Ik snap werkelijk niet waarom die klojo's zich niet tot dergelijke secties beperken...
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 10-04-2016 13:47

Keesvi schreef:Om over klessebessen, legpuzzels en welterusten foto's nog maar te zwijgen. Ik snap werkelijk niet waarom die klojo's zich niet tot dergelijke secties beperken...
Dat is wel uit te leggen Kees. Ze vinden zich zelf zo intelligent en goed op de hoogte van alle politieke ontwikkelingen dat men wel denkt dit te moeten ventileren. Als ze daarbij tegengas krijgen wordt het natuurlijk nog leuker. Samen optrekken tegen de linkse meute. Jottem! :wink:

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 10-04-2016 14:36

Voltaire heeft daar al over geschreven :

He who is not just is severe, he who is not wise is sad.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Gast

Bericht door Gast » 10-04-2016 17:08

Het is natuurlijk een droevige zaak, als je een image van jezelf moet samenstellen met allerlei hele en halve leugens en daar dan autoriteit aan probeert te ontlenen.

Ik had nog even de illusie, dat het wellicht op termijn ooit nog goed zou komen met het vriendelijk forum, maar het is daar al zo verziekt en afgegleden naar een niveau, waar zelfs een rioolrat zich voor zou schamen, dit komt niet weer goed.

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 10-04-2016 23:44

Jan Rutgers schreef: Ik had nog even de illusie, dat het wellicht op termijn ooit nog goed zou komen met het vriendelijk forum,........
Ik geloof er geen letter van ...... :grin:

:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Gast

Bericht door Gast » 11-04-2016 07:15

Chess schreef:
Ik geloof er geen letter van ...... :grin:

:wave
Ik eigenlijk ook niet, maar in mijn jeugdige onbevangenheid en overmoed . . . . :mrgreen:

Ron-de-Noor
lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 26-03-2016 23:09

Bericht door Ron-de-Noor » 11-04-2016 14:20

Gut, die Jan.........zo'n joch gun je toch een schuimpie :mrgreen:
het aanwijzen ener sukkel in uw onmiddelijke nabijheid, verheft uw eigen geknoei tot vakmanschap

Plaats reactie