Lekker snugger hahahaha.

Hier kan iedereen gezellig kletsen over wat je maar leuk vindt

Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 18-04-2016 20:13

Toch vreemd, ik kreeg een maandban maar die is inmiddels nog steeds van kracht. Die had de 15e april al opgeheven te zijn. Dit is niet volgens de regels. Misschien kan iemand Thijs er op wijzen?

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 18-04-2016 20:30

Je bent niet de enige..................................

Ach, who cares.....



:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 18-04-2016 20:45

Een maandban duurt een maand en hoort niet stilzwijgend verlengd te worden. 'Who cares' speelt daar wat mij betreft geen rol bij. Berichtje naar Thijs is verstuurd.
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 18-04-2016 21:03

Wat maak je je druk, je wilde toch niets meer te maken hebben met 50plusser? Laat ze toch lekker de koorts krijgen, je mist niks. :mrgreen:

Gast

Bericht door Gast » 18-04-2016 21:07

Keesvi schreef:Een maandban duurt een maand en hoort niet stilzwijgend verlengd te worden. 'Who cares' speelt daar wat mij betreft geen rol bij. Berichtje naar Thijs is verstuurd.
Dank je Kees!

Gast

Bericht door Gast » 18-04-2016 21:31

Een paar leden op de 50plusser hebben een weblog waarop ik gewoon wil kunnen reageren als ik daar zin in heb. Daarbij vind ik het laten voortduren van een ban niet correct is.

Chess
lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13-03-2016 14:45

Bericht door Chess » 19-04-2016 00:06

Keesvi schreef:.... 'Who cares' speelt daar wat mij betreft geen rol bij.
Nur schreef:Een paar leden op de 50plusser hebben een weblog waarop ik gewoon wil kunnen reageren als ik daar zin in heb. Daarbij vind ik het laten voortduren van een ban niet correct is.
Ik bedoelde mijn opmerking niet als kritiek op jou (mocht je dat denken) maar meer als het feit dat die ban van mij me verder niet boeit.

Grappig is wel dat Thijs iedereen de maat neemt inzake de geldende regels, maar het er zelf niet zo nauw mee neemt.

Ergo, je zou Thijs kunnen aanklagen voor overtreding van artikel 1 van de Grondwet, maar dat is voor de echte juridische puristen onder ons....

:wave
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 19-04-2016 03:18

Democratie en Grondwet zijn begrippen die ik in een ver verleden achter me gelaten heb waar het online communicatie betreft. Online communities (laat ik de Engelstalige spelling eens hanteren) zijn koninkrijkjes waar de beheerders het voor het zeggen hebben en de gebruikers slechts met hun voeten kunnen kiezen. Tenzij het allemaal wel heel erg over de schreef gaat. Dat gedoe met Erdogan en Facebook is natuurlijk stuitend. De enige reden die ik kan verzinnen voor het weghalen is dat Turkije FB op slot gooit voor gans Turkije. Ja, dat scheelt wel wat gebruikers. Wie voor tirannen zwicht... Oftewel, politiek, commercie, vrijheid en waar ligt de scheidslijn?
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Keesvi
lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 13-03-2016 13:15

Bericht door Keesvi » 19-04-2016 03:44

Jan Rutgers schreef:Wat maak je je druk, je wilde toch niets meer te maken hebben met 50plusser? Laat ze toch lekker de koorts krijgen, je mist niks. :mrgreen:
Ik blijf optimistisch. Paar berichtjes geplaatst in 'Gezondheid' over kwalen waar hele volksstammen aan lijden. Van die kwalen waar huisartsen ietwat schichtig naar een uithoek van de spreekkamer of op hun horloge gaan kijken als ze ter sprake komen. SOLK heten die klachten, volgens de NHG-standaarden. Zoek het maar op. Chronisch maar niet levensbedreigend, dus mag de praktijkverpleegkundige in de huisartsenpraktijk het oplossen. Voor mij een grote uitdaging omdat ik niet zoveel heb met sexy kwalen waar slechts weinigen aan lijden maar veel meer met ongemakken die ons allemaal kunnen treffen, zoals dementie, obstipatie, hoofd- en rugpijn.

Veelzeggend, de reacties, ruim binnen een etmaal. De meeste serieus maar vooral die uit onverwachte hoek. Ik ben me aan het verdiepen in rugpijn. Dat wordt vast een dijenkletser. Als ook maar een persoon er iets aan heeft zal het me mijn uitgang oxideren. En dat dijen kletsen een acute spit veroorzaken... :wink:
De Nederlandse gastvrijheid is ouderwets en misleidend: om ervan te kunnen genieten zou je zelf Nederlander moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 19-04-2016 09:33

Ach Keesvi, ik ben niet pessimistisch, maar er zijn grenzen aan mijn uithoudingsvermogen. Dat jij blijft vechten tegen de bierkaai, dat valt in je te prijzen, maar ik ben voor mijn plezier op het internet en helaas valt 50plusser voor mij niet meer in de categorie plezier.

Ik heb geen enkele behoefte om ook nog maar een letter te wisselen met het vaste ploegje notoire forumverziekers. Niet over aandoeningen, levensvragen of welk onderwerp dan ook.
Maar als jij er nog wel iets in ziet, be my guest. :mrgreen:

Plaats reactie